Gast Geplaatst: 4 juli 2000 Geplaatst: 4 juli 2000 Het lukt mij niet om met piccard.exe de nieuwe bin file in de eeprom van piccard 1 (V1.1) te schrijven.Ik gebruik hiervoor een phoenix programmer(iso smartcard programmer eo.01 met een kristal van 6Mhz.)en de uitleg gebruik piccard welke ik op dit board gevonden heb. Alles gaat goed tot het commando write Eeprom. Dan krijg ik de foutmelding cannot read data. Ook gaat het groene controlelichtje op de programmer niet branden. Dit geeft aan dat er een datastroom loopt. De programmer werkt wel met het programma carddevel en een irdeto kaart. Wat doe ik fout? Of moet ik een nieuwe programmer aanschaffen en zo ja welke?<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 4 juli 2000 Geplaatst: 4 juli 2000 Zorg eerst maar eens dat je clockfrequentie omlaag gaat naar 3.579545 mHz.Dus ander kristal (erbij) monteren. (evt.omschakelbaar)<BR>Je zult zien dat het dan wel werkt.<P>------------------<BR>Edited by Tech
Gast Geplaatst: 5 juli 2000 Geplaatst: 5 juli 2000 Beste Tech<P>Advies heb ik uitgevoerd en na wat soldeerwerk werkt alles perfect. Bedankt!<P>PietB<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten