Ga naar inhoud

epg BBC 3 en 4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb geen EPG op de BBC 3 en 4 terwijl mijn aston Xena 1700 wel zegt in kanalen lijst dat deze zenders EPG hebben (inderdaad had ik dat ook op mijn Nokia 9500) Ik begin een beetje spijt te krijgen van de aankoop van deze machine want ook de teletext functie werkt niet optimaal (gooit pagina' s door elkaar) Wie kan me advies geven (behalve dan deze machine in de prullebak te gooien?) alvast bedankt

Geplaatst:

overdag zenden die niet uit dan zijn het ceebies en nog zoiets ,mischien dat je ze daarom overdag niet herkent de epg van die kanalen,maar ik weet het niet zeker kan straks wel even kijken ,en een advies om je decoder in de prullebak te gooien is zonde ik weet niet ééns wat voor één het is ,hij is ook bedoeld om tv mee te kijken en dat zal die toch wel doen ,en epg blijft geheel afhankelijk van de aanbieder ,per kanaal verschillend.

ik kijk straks wel even

Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerd
Dreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd
2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm

Arriva 102 mini voor onderweg.

Geplaatst:

die kinderzenders staan er hier nog een keer appart tussen, daar zit de epg wel bij volgens mij

Geplaatst:

helaas vandaag geen tijd meer om te chekken

Geplaatst:

vandaag even voor je gekeken maar de epg voor die zenders komt er bij mij ook niet uit overdag ,

Geplaatst:

vandaag even voor je gekeken maar de epg voor die zenders komt er bij mij ook niet uit overdag ,

BBC 3 en 4 zenden vanaf 20.00 uur uit en dan pas hebben ze EPG. Op de kanalen van CBBC en CBeebies zie je dan ook (tenminste, bij mijn Topfield) BBC 3 en 4, maar zonder de EPG.

Overdag is het juist andersom. Dan zie je op de kanalen van CBBC en CBeebies de EPG en op de kanalen van BBC 3 en 4 niet.

En mocht je alleen BBC 3 en 4 (of alleen CBBC en CBeebies) in je kanalenlijst hebben staan, dan moet je op die andere tijd eens een transponderscan doen. Alle kans dat ze er dan ook bij staan.

Groeten, Alfons

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen