Bigfoot Geplaatst: 14 oktober 2005 Geplaatst: 14 oktober 2005 Ik gebruik Mc Afee Security center. Hoe kan ik windows update uitzetten in deze software? Ik krijg er allemaal error meldingen van....
Tonskidutch Geplaatst: 14 oktober 2005 Geplaatst: 14 oktober 2005 Bigfoot, dat doe je gewoon in het control panel van windoows zelf, ikoontje automatic updates automatic update uit dan haal je naar believen manueel de updates.. sinds de validering van de windows licentie is het hommelles met die updates. en der komen ook patches op patches omdat ze het zelf niet helemaal in de hand hebben windows gaat er weer eens default vanuit dat alle poorten volledig open staan zit je achter een firewall is het updaten tergend langzaam. maar nadat je die uitgeschakeld hebt zullen de mcafee updates gaan dan zoals het hoort. cheers Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
slider Geplaatst: 15 oktober 2005 Geplaatst: 15 oktober 2005 heb ik ook last van gehad,ik draai ook mcaffee,in het configuratiescherm bij beveiligingen kun je autom updates uitzetten,nu krijg ik regelmatig een melding dat mijn pc niet 100% beveiligd is door windows omdat de autom updates uitstaan,je kunt die melding wel sluiten maar toch,slider beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Bigfoot Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2005 bedankt, nu geen last meer van.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen