Ga naar inhoud


problemen mrv2.25 updaten met laptop


Aanbevolen berichten

Bedankt voor alle snelle hulp! Helaas helaas, Ik heb alle tips geprobeerd maar geen geluk. Ik hoopte nog dat ik iets simpels fout deed maar nee dus. Ik denk dat beide laptops dus gewoon niet werken voor dit proces. Ik heb ergens nog een oud laptopje gevonden daar zet ik nu Win98SE op, wie weet lukt het daar. To be continued :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


het ligt volgens mij aan het pcmcia-slot in de laptop, daar is menig woord over gezegd. Ik weet het fijne er niet van, maar als je op veilig wilt spelen, koop dan een toshiba laptop, of tenminste een laptop met toshiba pcmcia-slot. Ik weet dit niet 100% zeker, maar heb dat ergens hier gelezen.

Maar weet je zeker dat de cam wel o.k. is?

 

Mvg,

 

Henri Busger

Eerste Nokia 9302S met 3 flash en motorondersteuning in Enter, Nu ook met REVOLUTION 3.1 Beta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit ook eens gehad met een originele revolution cam met ucas 3.1

Ik heb toen eerst een matrix reloaded upd file er op gezet.

deze pakte hij in een keer daarna kon ik elke revolution file zonder problemen er op zetten.

2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb alle tips nog es geprobeerd maar helaas. De MRV CAM is volgens mij goed, ik kan gewoon CD zien met mn org. kaartje.. Volgende stap is dan maar gewoon een CAS interface kopen. Dat doe ik liever dan steeds naar een buurman lopen die een Toshiba laptop heeft :-) Nu zag ik een CAS3 voor 69 euro maar CAS 2 veel goedkoper. Ik geloof niet dat ik een CAS3 nodig heb voor dit soort standaard werk. Hebben de experten nog een Tip wat ik heb beste kan kopen? Ik heb liever een USB apparaat dan iets moeilijks met RS232 enzo... Ideeen?

Bedankt, groeten, Remco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen voor de cams heb je genoeg aan een cas 2 ,alleen als je een dragoncam graag wil bewerken of smartcards heb je een 3 nodig.Wat usb betreft ben ik helemaal met je eens werkt gewoon beter.groetjes

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, bedankt allemaal voor alle tips. Ik heb maar meteen een CAS3 besteld, ik weet een beetje hoe ik ben en hoe deze hobby waarschijnlijk verder gaat, dus is een CAs3 handiger dan. Bedankt nogmaals allemaal voor de hulp!! Remco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...