Gast Geplaatst: 14 oktober 2005 Geplaatst: 14 oktober 2005 ik heb een zelfde probleem als in het andere draadje ik heb kubuntu er bij op gezet maar hij wil niet een opstart scherm in de mbr maken. Lilo doet ie wel maar dan kan ik niet meer kiezen of ik windows of kubuntu wil opstarten,iemand een idee hoe ik dat moet fixen? Gr birddog
Gast Geplaatst: 14 oktober 2005 Geplaatst: 14 oktober 2005 Heb het al opgelost heb debian er bij op gezet daar mee kon ik grub wel installeren. Gr birddog
Gast Geplaatst: 15 oktober 2005 Geplaatst: 15 oktober 2005 Te vroeg geroepen, krijg wel het opstart scherm waar ik kan kiezen debian/windows of linux(kubuntu) maar die wil hij niet opstarten "kan niet mounten" zegt ie. Dus kan nu wel windows en debian starten maar kubuntu niet. Iemand een idee hoe ik dat fix? Gr Birddog
Gast Geplaatst: 15 oktober 2005 Geplaatst: 15 oktober 2005 Wel vreemd dat debian wel opstartbaar is via 'grub' en kubuntu niet ? Misschien is bij deze laatste wat misgelopen ? Neem 't draadje ééns door met tittel :windows start niet meer op met 'Grub'...loop deze aangeboden opties ééns af.
Gast Geplaatst: 15 oktober 2005 Geplaatst: 15 oktober 2005 Het is nu echt gelukt,heb debian en kubuntu verwijderd en daarna eerst kubuntu en toen debian geinstalleerd en nu doet alles het. Krijg netjes een opstart scherm en kan of windows /kubuntu / debian selecteren en opstarten. Wel vreemd trouwens dat het andersom niet wilde. Gr Birddog
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen