Ga naar inhoud


Norton antivirus laat zich niet meer (her)installeren


Homer

Aanbevolen berichten

Dag allen,

 

Gisteren een malefide mail gekregen en pc mogen terug herinstalleren! Niets werkte nog. Alles terug inorde gebracht, maar nu wil ik terug norton antivirus erop zetten en dit werkt niet meer. Ik krijg altijd dat er een erge fout is ontstaan en moet de software stoppen. Dit heb ik al 5 keer geprobeerd maar niets help. De geldigheid van de software is nog 5 maanden.

 

Ik gebruik home Xp

Groeten

 

Homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Pribo,

 

Wel deze die er op stond wil ik terug installeren want die is nog 5 maand geldig! Is een raar iets maar kom er niet uit!

 

Norton 2005

Home Xp

 

Is de eerst maal dat ik daar problemen mee heb.

 

Homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor ik over ging naar AVG had ik ook nog wel eens problemen met Norton: LiveUpdate die er mee ophield, Pc erg langzaam etc. Met Add/Remove en herinstallatie kom je er dan niet... Er is een tooltje in omloop waarmee je Norton echt helemaal van je PC kunt kieperen. Dat wil in veel gevallen helpen; de-installatie werkt niet, omdat-ie nog een heleboel rommel laat slingeren (bv LiveUpdate logfiles, waar LiveUpdate vervolgens weer over struikelt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

je temp-mappen wil ook nog wel eens helpen.

 

begrijp ik goed dat je je PC geformateerd hebt ? dan zou je nav2005 zonder meer moeten kunnen installeren.

maak de cd-rom eens schoon en anders even vanaf een ander station (bijv. brander indien aanwezig) installeren.

je nav2005 versie is vervolgens weer 12 maanden geldig trouwens ...

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ben terug van weg geweest, Ik heb dus geprobeerd via veiligemodus met netwerkenz maar norton herkende dit en wilde zicht niet installeren! Ik terug geprobeerd maar nee niets werkte. Deze namiddag dus terug de c:/ gedelete en alles natuurlijk weer op de pc zetten. Een hoop werk maar ben er dus toch geraakt, en norton staat er terug op.

Wat er juis aan de hand is geweest weet ik echt niet en kan jullie dan ook niets meer vertellen.

 

Mag ik de nodige mensen die gereageerd hebben bedanken voor de moeite en tot later.

 

Aja voor de mod die mijn onderwerp heeft gewijzigd alvast dank en sorry voor de overlast. En het toesturen van de regels!!!!

 

Homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...