jalu Geplaatst: 15 oktober 2005 Geplaatst: 15 oktober 2005 TPS is bezig met het wisselen van alle Viaccess 2.4 kaarten, dat zijn de kaarten van mensen met een gekochte decoder, voor Viaccess 2.5 kaarten. Voor de mensen met huurdecoders, die gebruik maken van TPSCrypt, verandert er niets. Het probleem schijnt nog steeds te bestaan dat de huurdecoders niet overweg kunnen met Viaccess 2 kaarten, en dus blijft TPS nog steeds uitzenden in Viaccess 1/TPSCrypt... Je vraagt je wel af wat de zin is van de kaartwissel voor de koop-decoders dan... bron: forum van www.TPSZone.com DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB
Rexxx Geplaatst: 20 oktober 2005 Geplaatst: 20 oktober 2005 Citaat: Je vraagt je wel af wat de zin is van de kaartwissel voor de koop-decoders dan... Mischien om de aandeelhouders tevreden te houden ? /Rexxx - Mijn dochter kan sneller zappen als ik....
Bigfoot Geplaatst: 20 oktober 2005 Geplaatst: 20 oktober 2005 ze zullen die huurdecoders wel gaan vervangen hoor....
Mojo Geplaatst: 26 oktober 2005 Geplaatst: 26 oktober 2005 Citaat: ze zullen die huurdecoders wel gaan vervangen hoor.... Dat had ikzelf als eerste gedaan. Daarna zou ik de kaarten wisselen (evt op kosten van viaccess). You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen