Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik zit met de volgende vraag. Kon het antwoord niet vinden met zoekfunctie of in de dbase.

Op dit moment heb ik een twin monoblock en dat werkt goed. Nu ben ik sinds kort de grieken kwijt en wil graag hellassat erbij. Dus draaibaar maken of 3 x lnb plaatsen. Maar nu mijn vraag;

Met 2 receivers tegelijk draaibaar is natuurlijk niet mogelijk bij tegelijk kijken.

Dus de diseqswitch met meerdere lnb's. Geeft zo'n switch dan het signaal van 1 lnb door naar de aangesloten ontvanger, of van alle (in mijn geval) 3 de lnb's tegelijk. Als dat laatste het geval is, zijn er dan switches met twee aansluitingen voor een receiver, zoals het twinblock?

Alvast bedankt!

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

Geplaatst:

hallo,

Dat zal lukken met een multiswitch, nadeel is wel dat je dan quattro of was het nou quad lnb's aan zal moeten schaffen. Voordeel , je kunt met alle ontvangers tegelijk naar alle zenders kijken. Prijzen varieëren nogal, maar zoek maar eens op multiswitch 17/4 met google.

Succes,

Roodkapke

PLinux member

Geplaatst:

Je kunt het beste 3 twin lnb's kopen en daarbij 2 diseqc 4in1 switches.

Als je meer dan 2 receivers hebt is de net genoemde optie met quattro lnb's en een multiswitch slimmer.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Sorry voor de late reactie maar bedankt!!!

Ik heb ergens een site gevonden met allemaal van dat soort configuraties en daarin komt ook die 2 x 4 in 1 switch naar voren.

Groeten

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen