Arnoldsat Geplaatst: 16 oktober 2005 Geplaatst: 16 oktober 2005 Hallo allemaal, Ik heb een geregistreerde Multichoice kaart van CD. Ik vroeg me af of ik die nog kan omwisselen voor een Irdeto2 of Seca2 kaart via kaartwissel.nl of is die termijn al verstreken? Weet iemand ook wat dat kost en of je goedkoper uit bent als je bijvoorbeeld het basispakket neemt i.p.v. het standaardpakket? vast bedankt, groeten MediaMasterA. Vu+ Uno • Dreambox DM7000 • Nokia MM9600 • Triax 78 • ALPS • Moteck 2100A • 53°E-43°W Wat vervelend dat de url van mijn website hier niet mag! Nou ja, zie mijn profiel dan maar
Bigfoot Geplaatst: 16 oktober 2005 Geplaatst: 16 oktober 2005 De site www.kaartwissel.nl is nog online dus moet kunnen lijkt me als je aan basispakket neemt hoef je geen 39,95 aan extra kosten te betalen, dus dat is idd goedkoper. als de irdeto-1 kaart niet op jouw naam/adres staat dan komt er nog een 19,95 bij
Gast Geplaatst: 16 oktober 2005 Geplaatst: 16 oktober 2005 Hallo heb ook een kaart maar op www.kaartwissel.nl zeggen ze kaart niet geregiestreet????
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen