Gast Geplaatst: 16 oktober 2005 Geplaatst: 16 oktober 2005 hallo, heeft iemand informatie over de cd die dit systeem nodig heeft want met de cd die ik heb kan hij geen straat vinden, bedankt alvast voor de moeite en groetjes
TangoBravo Geplaatst: 16 oktober 2005 Geplaatst: 16 oktober 2005 Welk type VDO Dayton? Wat voor CD gebruik je, origineel of kopie? Je moet meer informatie geven want je vraag is mij te onduidelijk. Overigens is er een forum waar heel veel informatie te vinden is over dit soort systemen, even googlen op "navigate helpsite" of "navigatie forum" en je vind hem op de eerste pagina's. T B
Gast Geplaatst: 16 oktober 2005 Geplaatst: 16 oktober 2005 bedankt alvast en mijn dayton zit standaard in mijn rover 75, maar er is mij helemaal niet bekend welk type het is, zodoende, op de cd staan 4 bestanden maar ook daar kom ik geen wijs uit, toch bedankt voor uw antwoord
TangoBravo Geplaatst: 16 oktober 2005 Geplaatst: 16 oktober 2005 Volgens de eerder genoemde helpsite is de VDO die in de Rover zit speciaal voor de Rover gebouwd. Voor de kaarten kun je alle CD's gebruiken die voor VDO bedoeld zijn (let op dat er wel verschil zit tussen de kaartCD's die bedoeld zijn voor de zogenaamde C-IQ systemen, en de 'gewone' systemen. C-IQ werkt vaak met een jaarabonnement, volgens mij werken die niet in de Rover 75). Voor het upgraden van je besturingssysteem moet je bij de Rover-dealer zijn, en niet bij VDO. Heb je een originele CD? of een kopie? De kopie CD's staan er om bekend niet altijd goed te werken, probeer eens ergens een origineel te lenen, of koop desnoods via de tweedehands handel een overjarige CD, die zijn niet zo duur. En probeer de CD voor je hem koopt. T B
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen