sattools Geplaatst: 17 oktober 2005 Geplaatst: 17 oktober 2005 Beste vrienden, Sommige zenders op sat en digikabel, zijn voorzien van NL ondertiteling via teletext. De meeste decoders halen die ondertiteling automatisch op en laten die zien. Maar in sommige gevallen dus niet. Weet iemand (nog) welke pagina(s) dat zijn. Ik kan mij herinneren dat dat voor Discovery (en vele andere) voor NL meestal dezelfde pagina was. Wie weet meer? Alvast bedankt! Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
EL PIÑO Geplaatst: 17 oktober 2005 Geplaatst: 17 oktober 2005 Bij Discovery (en Animal Planet) is het inmiddels niet meer, maar bij bijvoorbeeld Hallmark, National Geographic Channel (ondanks de Nederlandse reclame) en Travel nog wel. Vroeger was dit eigenlijk altijd pagina 690, al werkte 891 of 893 ook wel op sommige zenders. Probeer ze eens zou ik zeggen. Over het algemeen is het trouwens wel zo, merk ik vooral bij Travel, dat als de satellietontvanger via de ingebouwde ondertiteling-decoder niets pakt dat er simpelweg geen ondertiteling is en dat het dus via teletekst ook niet lukt. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen