nolletje Geplaatst: 17 oktober 2005 Geplaatst: 17 oktober 2005 Ik heb hier een USB stick van zo'n 60 MB. De computer ziet hem echter als een CDrom en vraagt steeds om een CD. Wie weet raad??
Ome Merde Geplaatst: 17 oktober 2005 Geplaatst: 17 oktober 2005 welk merk en type usb-stick en onder welk besturingssysteem wil je deze gaan gebruiken ? heeft ie het ooit wel goed gedaan op je PC ? groet, merDe deze ruimte is te huur
nolletje Geplaatst: 17 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2005 Op mijn thuiscomputer draait hij goed onder Windows XP. Op mijn werk draait Windows 2000 en daar geeft ie het probleem. Op de stick staat alleen: Model no.PP22 USB Flashdisk. gr
Ome Merde Geplaatst: 18 oktober 2005 Geplaatst: 18 oktober 2005 zat er geen installatie cd-rom bij ? als ie op je xp bak het wel goed doet, zou ie het onder win2k ook goed moeten doen, wellicht m.b.v de originele driver. merDe deze ruimte is te huur
vernon Geplaatst: 20 oktober 2005 Geplaatst: 20 oktober 2005 Zal je toch eens moeten zoeken op de site van de fabrikant want voor windows versies onder xp moet je altijd of bijna altijd een driver installeren
nolletje Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2005 Nou, zoals ik al zei, onder XP draait hij goed, geen enkel probleem. Onder Windows 2000 dus niet. Met een andere heb ik in het verleden ook zulke problemen gehad. Het gevolg was dat hij na een tijdje onder XP ook om een CD ging vragen. Ik dacht toen dat hij kapot was en heb een nieuwe aangeschaft. Het ziet er naar uit dat dat ook weer mis gaat natuurlijk.
JaNuZz Geplaatst: 24 oktober 2005 Geplaatst: 24 oktober 2005 Staat er niet toevallig een autorun.inf bestand op die usb- disk?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen