Gast Geplaatst: 30 november 2005 Geplaatst: 30 november 2005 Delen? Nee, vervangen voor buitenlandse zenders met hetzelfde thema. Nog beter: Heel snel overschakelen naar MPEG4 standaard. Zo kan je veel meer zenders op een transponder stouwen. Zoveel kastjes zijn er toch nog niet verkocht. Als je dit op een later moment doet, kan het problematischer en duurder worden.
Gast Geplaatst: 30 november 2005 Geplaatst: 30 november 2005 Mpeg4 Mag wat mij betreft binnen de garantie termijn. Verder internet hiervoor voorlopig. Themakanaal.
Gast Geplaatst: 3 december 2005 Geplaatst: 3 december 2005 Yo people, Nozema voor 75 milj, naar kpn is een topper voor.... Dan heeft "bijna" heel NL de optie digi(kpn)tenne, monepoly noway(2% Nu) Toekomst voor digi naar 10%, kanalen blijft een strijd, kan beter... Maar de kabellaars zullen zeker niet blij zijn.... Grt Mike 1032245-Nozema.txt
Gast Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 Citaat: Yo people, Nozema voor 75 milj, naar kpn is een topper voor.... Dan heeft "bijna" heel NL de optie digi(kpn)tenne, monepoly noway(2% Nu) Toekomst voor digi naar 10%, kanalen blijft een strijd, kan beter... Maar de kabellaars zullen zeker niet blij zijn.... Grt Mike Das heel goed nieuws. Nu hopen dat KPN er iets positiefs mee gaat doen. Lijkt me verstandig als ze eerst eens zorgen voor landelijke dekking. Dan kunnen ze daarna gratis nederland 1,2,3 en de regio zenders digitaal uitzenden. Dat hebben ze overigens al voorgesteld aan de overheid. Daarnaast dan het aantal zenders uitbreiden. Lijkt me ook wel een goed plan. Ben wel benieuwd wat ze gaan doen met digitenne/kpntv als ze iptv op de markt brengen.
julius Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 freeview model zou nog beter zijn: www.freeview.co.uk Bier uit de fles is 100 keer beter dan uit blik!! Lekker zo'n 20 Mbit verbinding!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen