Gast Geplaatst: 18 oktober 2005 Geplaatst: 18 oktober 2005 Hallo allemaal. Na aandachtig lezen van het forum ben ik er nog niet helemaal uit. 1. Ik wil een HTPC gaan bouwen met Media Portal. 2. Tevens wil ik wat kunnen experimenteren met HDTV-ontvangst waarschijnlijk met progDVB. Media Portal: Media Portal zou in principe niet werken met Technotrend Premium kaart (alhoewel er eind oktober een versie zou komen die hiermee wel werkt). De Technotrend Premium kaart is interressant vanwege de CI uitbreidingskaart met 2 CI-sloten. Of heeft iemand een andere suggestie ? (kan Media Portal soms werken met de SS2 + Poormanscam ?) progDVB: Dit werkt naar ik begrijp goed met een Skystar2 en Poormanscam + kaartlezer + legale kaart Werkt Technotrend-Premium ook met Poormanscam + kaartlezer + legale kaart Misschien een rare combi...maar werkt het ?) Een 3e oplossing zou volgens mij de FloppyDTV S/CI zijn. Deze werkt met Media Portal, heeft een CI-slot en werkt ook met progDVB. De nederlandse importeur zegt dat ie HDTV ondersteunt maar op de engelse site staat een regel bij de HDTV informatie die ik niet begrijp: "FireDTV/FloppyDTV S/CI is not able to receive DVB-S2 signals" Is er iemand die hier meer over kan zeggen ? Nog 2 vragen (voorlopig): 1. kan de Poormanscam werken met 2 kaartlezers, of dubbeldraaien, zodat je niet steeds (legale) kaarten hoeft te wisselen. 2. Er bestaan PC-uitbreidings-kaarten waarin je PCMCIA-kaarten kunt plaatsen (dus ook CAM's toch ?). Werkt dit en heeft iemand hier ervaring mee (samen met een SS2 o.i.d.) Een heel verhaal geworden. Ik ben benieuwd naar jullie reactie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen