Ga naar inhoud

mijn postbank overzicht

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Citaat:
In dat laatste geval is er geen TAN code nodig.

Helemaal eens, en dat gaat dus nu veranderen, ook daar zullen we in de toekomst kennelijk TAN codes voor moeten gebruiken.

Wat bij mij de vraag doet rijzen wat daar de reden van is. Zou daar door hackers op ingebroken zijn waardoor ze dit nu moeten beveiligen?? Ik krijg een beetje unheimlich gevoel....

T B

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Er is ook goed nieuws. Vanaf het eind van deze maand kun je met MijnPostbank ook gratis geld overmaken op buitenlandse rekeningen (binnen de EU).

Geplaatst:
Citaat:
Ik werd als giroteller door de postbank opgebelt, en men deelde me mee dat ze per 1 mei 2006 stoppen met Girotel per telefoon

Lijkt mij sterk,
maar als het wel zo is zijn ze een klant kwijt dan ben ik vanaf het prille begin een gebruiker geweest van girotel offline tot het bittere einde.

groet cobes

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

• 2 weken later...
Geplaatst:

Als ik nu probeer in te loggen krijg ik de melding:Syseemfout geconstateerd,probeert u het later opnieuw.

Mijn vraag is hebben meer mensen daar nu last van.

G:Toon

Gr:Toon

• Moderator
Geplaatst:

Citaat:
Nee meneer kijk maar onder op uw taakbalk dan ziet u dat het een om een beveiligde site gaat

Ja..daaaagg.

Toevallig was er op de duitser een reportage over internet bankieren. Door tussen de klant en bank te gaan zitten krijgen zijn de aktuele TAN nummer en kunnen dan geld overmaken naar elke rekening die ze willen.

Je moet dus altijd goed in de gaten houden of de site niet is veranderd of dat er "andere" meldingen komen zoals " U tancode is niet geldig,probeer het later opnieuw" of iets in die trend. De banken weten er wel van maar zullen dat niet vlug toegeven.

Helaas worden de technieken ons gewoon door de keel geduwd(zeg het maar netjes) zonder onze mening te vragen.En de onwetende vindt alles oke.

Laatst had ik het met de familie nog over de wildgroei van camera's en gezichts herkenning. Was toch alleen maar goed volgens hun. Op dit moment nog niet maar het wordt anders als er zoveel techniek is dat men kan zien of jij je belasting wel op tijd hebt betaald.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen