wellcity Geplaatst: 18 oktober 2005 Geplaatst: 18 oktober 2005 ik heb op mijn topfield 4000 pvr nieuwe zenders gezocht en daarna las mijn dragon cam met predator 320 geen originele c+ ird kaart meer heb ook pred 322 en pred 321 geladen een seca2 kaart leest hij wel en de ird kaart werkt perfect op mijn humax 5400. de dragon cam geeft aan : smartcard is irdeto/beta country mcr, cryptoid :0822 en onderin zie ik decoding failure wat kan er aan de hand zijn ? in een andere topfield en in mijn humax doet hij ook niets dus het moet in de module of combinatie module en kaart zijn. alleen wat vreemd is voorheen werkte het prima. kan iemand mij een oplossing geven ? of anders een file sturen dat ik met een matrix reloaded of magic module mijn originele irdeto kaart kan gebruiken in mijn topfield 4000
Thomas2000 Geplaatst: 19 oktober 2005 Geplaatst: 19 oktober 2005 bij werkt ird2 wel met dragon maar dan alleen pred 3.20. Rest werkt niet. De update's komen ook door. Ik heb em in een topfield 5000 ci. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
wellcity Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2005 dan ga ik pred 320 nog maar eens terug zetten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen