Ga naar inhoud


dm5620-s GEEN KANALEN!!!!!!!!


Gast digitaal

Aanbevolen berichten

WIE KAN MIJ HELPEN

Ik heb Jupiter 56*0 image in mijn dreambox 5620-s geplaatst.

's nachts bleef de dreambox aan. De volgende dag had ik geen beeld meer, hoewel er een goed signaal is. De software gaat er makkelijk in het apparaat.

Voordat ik software zet, erase ik eerst met m.b.v. dreamUp5600, de oude software. In het menu "Transponder scan" is er wel een probleem. De Transponders worden wel gevonden, maar de "Services Scanned"worden niets gevonden.

Als het apparaat klaar is met scannen (alleen Hotbird), geeft het apparaat dit aan:

The Transponders scan has finished and found

0 New Transponders,

0 New TV Services,

0 New Radio Services and

0 New data services

94 Transponder with 0 services scanned

 

Ik heb allerlei nieuwe image's in de dreambox geladen, zoals Gemini en Hydra Phoenix 1.08/1.09, maar nog steeds heb ik geen beeld. Ook heb ik de apparaat vaak m.b.v dreamUp5600 ge erased, echter zonder resultaat. Het vreemde is dat ik wel alle handelingen met de dreambox kan verrichten, zoals updaten via internet enzv.

 

Alvast bedankt,

Digitaal

Link naar reactie
Delen op andere sites


Staat je Satelliet Configuratie wel goed ?

dus de LNB /satelliet op de Juiste plek?

Menu - SetUp - ok -service searching -ok-Satelliet Configuratie -Ok

 

Dan moet je instellen wat je heb , - Rotor - 1 LNB - 2 LNB - 4 LNB - enz .

 

Als dat goed staat , dan Scannen , of een Settinglijst erin zetten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

LNB /satelliet staat op de Juiste plek. Indien ik een settingslijst plaats, zie ik wel de kanalen maar ik krijg geen beeld.De signaal is wel goed.

 

Als ik via Menu - SetUp - ok -service searching -ok-Satelliet Configuratie -Ok en dan scannen, het apparaat heeft gescand dan krijg je dit te zien:

The Transponders scan has finished and found

0 New Transponders,

0 New TV Services,

0 New Radio Services and

0 New data services

94 Transponder with 0 services scanned

Dit betekent dat ik geen kanalen heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan lijkt het erop dat je schotel niet goed staat , of er wat met de Coax of Connectors aan de hand is .

 

Als je Signaal minder dan 65% is , krijg je geen lock , en pak je geen Transsponders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

 

Je bent toch niet in paniek.

 

Het probleem zit dus in je dreambox. Alle zenders ziet hij als data stream aan.

Oplossing: Opnieuw flashen met dreamup, in dreamup een flash erase uitvoeren. Daarna de gewenste image ( ik raad je de Pli Beryl image aan ) erin flashen ( met nulmodem zonder netwerk ). Dan een flash erase uitvoeren op de dreambox.

Nu de communicatie settings goed zetten, dan via dreamboxedit een juiste zenderlijst ( bijv pet123 of joske ) erin zetten. Daarna een emu downloaden ( via de blauwe knop ?) en installeren.

 

Had je nou deze melding ( NO DATA FOR THIS SERVICE AVAIL ) eerder geschreven, dan had je ook eerder een beter antwoord hier op gehad.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...