dirk28 Geplaatst: 19 oktober 2005 Geplaatst: 19 oktober 2005 dit apparaat heeft een perfect beeld maar er zit precies middenin het beeld een vertikale zwarte balk in het beeld van ongeveer 15 cm breed. ik denk dat daar gewoon geen licht komt. maar weet iemand of dit door, geen sturing wordt veroorzaakt of dat de display zelf defect is.? heb verder geen ervaring met dit model.
dirk28 Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2005 apparaat is niet van mezelf, maar de garantie is wel verlopen. is inmiddels 3jaar oud. ik zal morgen de technische dienst eens bellen. weet iemand waar de t.d zit van deawoo in nederland ?
Steve Geplaatst: 19 oktober 2005 Geplaatst: 19 oktober 2005 SPORTLAAN 255 3364DK SLIEDRECHT 0184-434161 even erheen bellen
dirk28 Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2005 ik heb vanochtend naar sliedrecht gebeld en inderdaad daar werdt het vermoeden al bevestigd . de smd componenten op de flatcable van het display defect. heb ook nog met een reparatie center van deawoo in purmerend gebeld en daar werdt het ook bevestigd. [is zelf bijna niet te repareren] de garantieregeling is= aangekocht in 2003 is 3jr garantie en aangekocht in 2004 is 2jr garantie. dus het is nog garantie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen