Bari Geplaatst: 20 oktober 2005 Geplaatst: 20 oktober 2005 zou iemand mij kunnen vertellen wat ik zou moeten invullen als er op een website mijn paspoortnummer word gevraagd ?? ik dacht zelf NH********nld dat is toch het paspoort nr dsaarna is geb.datum maar volgens die site is dit verkeerd .... zou iemand mij dit willen uitleggen bvd Bari
Alventali Geplaatst: 20 oktober 2005 Geplaatst: 20 oktober 2005 Citaat: zou iemand mij kunnen vertellen wat ik zou moeten invullen als er op een website mijn paspoortnummer word gevraagd Persoonlijjk zou ik vertellen [color:"red"] Nooit invullen zulke gegevens [/color] Maar volgens mij is het stuk nummer voor NLD Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Bari Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2005 Citaat: Persoonlijjk zou ik vertellen [color:"red"] Nooit invullen zulke gegevens [/color] het is om een hotel te boeken, toch raar want vorige keer had ik oook dat stuk gebruikt maar nu zegt deze site van neit, dan maar weer op de site vd vorige keer, nooit last van gehad verder hoor
Gast Geplaatst: 21 oktober 2005 Geplaatst: 21 oktober 2005 Ik heb al heel wat hotels geboekt maar er heeft er nog nooit een naar m'n paspoortnummer gevraagd. Creditkaart wel. Ik zou dat soort gegevens ook nooit geven.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen