Gast Geplaatst: 4 april 2000 Geplaatst: 4 april 2000 nouja<BR>hoe maakt je van een CAM een ALLCAM? Ik wil graag premiere + c+ op m'n 1.2 kaartje, en dit lijkt me goede eerste stap <BR>mvg,<BR>Exposure
Gast Geplaatst: 4 april 2000 Geplaatst: 4 april 2000 Als je een CI Cam module hebt, kun je deze patchen met een laptop of een nokia 9600 en een PC met SCSI kaart.<BR>de software hiervoor vindt je morgen op deze site!<BR>Een normale cam (b.v. uit een nokia 9500) kun je zelf niet patchen.<BR>Diverse dealers (laten dit) doen voor +/- Fl 60,--<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster
Gast Geplaatst: 5 april 2000 Geplaatst: 5 april 2000 ik heb een CAM, dus geen CI. Als de dealers dit kunnen kunnen wij het toch ook?
Gast Geplaatst: 5 april 2000 Geplaatst: 5 april 2000 Natuurlijk, als je een professionele eprom programmer hebt en je heel goed kunt solderen gaat dat.<BR>Het is echt geen gemakkelijk klusje, en dat kun je dus maar beter aan de profs overlaten.<BR>Het is eenvoudigweg de Fl 60,-- niet waard het zelf te doen.<BR><P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster
Gast Geplaatst: 5 april 2000 Geplaatst: 5 april 2000 OK, ik laat dus voor 60,- mijn CAM ombouwen naar ALLCAM. Wat is de volgende stap? Moet er speciale software in blokker?
Gast Geplaatst: 5 april 2000 Geplaatst: 5 april 2000 Nee hoor je gebruikt gewoon de blocker van DVB2000.<P>-Guide <BR>-8 (setup)<BR>-3 (cam menu)<BR>-5 SCT disable (satisfaction tv disabled of was het secret code transmission )<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster
harry Geplaatst: 6 april 2000 Geplaatst: 6 april 2000 Als Exposure P.W. en C+ wil zien, en hij heeft een nokia met dvb2000, dan lijkt het mij helemaal niet nodig om er een Allcam van te maken. Of zie ik dit verkeerd? <BR>
Gast Geplaatst: 6 april 2000 Geplaatst: 6 april 2000 Ik was nog even vergeten om te zeggen dat ik geen nokia heb maar een echostar dsb9800 bak. Ik weet het, nokia rulez, maar daar heb ik geen geld voor.
Gast Geplaatst: 6 april 2000 Geplaatst: 6 april 2000 Klopt Harry,<BR>Tenzij hij een C-kaart wil gebruiken<P>------------------<BR>afz. Ptje
Aanbevolen berichten