Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hier wordt driftig gerycyceled !<BR>heb zelf ook al diverse MM2 kaartjes,<BR>oude single pic sky kaartjes<BR>"omgebouwd", en het werkt uit de kunst.<BR>mosc kaartjes liggen in de kast.<BR>beukie erg blij hiermee.<BR>

Geplaatst:

Ok jongens bedankt voor de info, ik ga nu maar een beetje verder experimenteren Thanks!!

Geplaatst:

Ik snap het nog niet helemaal. Stel, ik heb een blokker met 16f84 chippie. Kan ik hier nu seca me decoden? Of moet de seca kaart dan in de socket ofzo?

Geplaatst:

NEE voor seca heb je allereerst een seca<BR>cam / ontvanger nodig.<BR>dan heb je nodig: of een goldwaferkaartje,<BR>ofwel een printje met hierop een pic 16f84 <BR>processor met een 24c16 eeprom.<BR>dit zijn zgn. multimac II kaartjes (mm2).<BR>de goldwafers zijn iets ingewikkelder te<BR>programmeren, en veel moeilijker te krijgen.<BR>de printplaatjes zijn simpel, goedkoper, en<BR>gemakkelijker te krijgen.<BR>je kan ze voor zowel irdeto als ook seca<BR>programmeren (niet tegelijk).<BR>de soft staat hier op de site, de hardware,<BR>overal te vinden. zoek bv eens naar<BR>eurocrypt sites, en mm2 kaartjes, krijg je<BR>VEEL treffers.<BR>succes.<BR>(omdat mijn naam sensored is mijn alias)<BR>beukie

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.