Andre35 Geplaatst: 16 april 2000 Geplaatst: 16 april 2000 Hallo White Knight dat probleem had ik ook tot dat ik de instellingen van de picsettings veranderde in,<BR>codeprotect off<BR>powerontimer off<BR>watchdogtimer off<BR>osctype XT<BR>Probeer het maar eens zou ik zeggen,<BR>Groetjes Andre.<BR>
Gast Geplaatst: 16 april 2000 Geplaatst: 16 april 2000 Ter informatie van Echostar 3000 bezitters die problemen hebben met Hellas. De Humax files die Martin op het Duitse board <A HREF="http://www.irde.to" TARGET=_blank>www.irde.to</A> heeft geplaatst werken ook zelf updatend op Hellas bij mij Ecchostar3000 met 4.6se cam. Zelfs Premiere doet het, iets wat bij de Humax nog niet gaat. Met de auto-update van gisteren, de normale zullen we maar zeggen, weet de 3000, althans met cam 4.6se geen raad met Hellas. Het is dus 't proberen waard. Prima werk Martin.
Gast Geplaatst: 16 april 2000 Geplaatst: 16 april 2000 De files op de kaart zetten is geen enkel probleem, maar wat me wel opviel is dat het beeld regelmatig bevriest. (iets wat ik met de niet auto-updatekaarten niet heb)<BR>Enig idee wat het zou kunnen zijn?<BR>Na een 10tal seconden is het beeld weer OK.<P>Groeten!
Gast Geplaatst: 17 april 2000 Geplaatst: 17 april 2000 Het waren inderdaad die settings. Werkt perfect nu.<P>Thanks!
Gast Geplaatst: 17 april 2000 Geplaatst: 17 april 2000 De files voor de Hummer 5400 werken niet bij mij.<P>Ook niet in de CI!!<P>Heb het als volgt gedaan:<P>DL20 programmer-24c12-gekozen voor 16F84-codeprotect off<BR>powerontimer off-watchdogtimer off-osctype XT<P>Clear Eprom-pc32.hex geladen(ook met goldwafer.hex geprobeerd).<P>Phoenix programmer-Piccard1.1(ook met 2.1 geprobeerd)-codeprotect off-powerontimer off-watchdogtimer off-osctype XT-de file HumaxEE.hex geschreven.<P>DL20 programmer-24c12-gekozen voor 16F84-codeprotect off<BR>powerontimer off-watchdogtimer off-osctype XT<P>Geen resultaat!!<P>Wat is er of doe ik fout???<P>Moet de ene file geen Binaire file zijn i.p.v hexadecimaal??<P>Groeten,<P>Erik.<P><p>[This message has been edited by Activate (edited 18 April 2000).]
Gast Geplaatst: 18 april 2000 Geplaatst: 18 april 2000 Dat maakt het er niet duidelijker op, want ik probeerde je juist uit te leggen dat de speciale Humax files nog beter werken ook in een Echostar en een Nokia9500 dan de 0 en C cam versies. Dat beter betekens dan eigenlijk even goed maar het autoupdaten bij m'n echostar gaat met de Humax files prima maar met de andere files niet. Ik heb geen Humax dus daar kan ik het niet mee proberen.
Gast Geplaatst: 18 april 2000 Geplaatst: 18 april 2000 Hoi activate, ik weet niet of je er wat aan hebt, maar de manier waarop ik het gedaan heb laat de hummer files hier werken op notabene een Echostar3000 met CI.De autoupdate doet het ook nog beter als de niet humax file. Waarom weet ik niet maar het is zo.<BR>Als volgt gedaan: eerst de 16F84 geprogrammeerd met multimac303. Dat werkt bij mij prima als basis voor het programmeren van de 24LS16 met de Phoenix programmer. Vervolgens in die Phoenix programmer (op 3,57 MHZ natuurlijk)de 24LS16 geprogrammeerd en daarna de 16F84 opnieuw geprogrammeerd, nu met de irdeto file voor de pic. Dan werkt het gewoon prima. Succes !
Gast Geplaatst: 18 april 2000 Geplaatst: 18 april 2000 Nog even dit: voor het programmeren van een 16F84 moet de poweruptimer op ON staan. Ik heb in je bericht even over het hoofd gezien dat je dat op off hebt staan. Probeer dat eerst eens.
Gast Geplaatst: 18 april 2000 Geplaatst: 18 april 2000 In de CI in de Hummer is het geen probleem met de ander C en 0 files, echter de specifieke Hummer files werken niet!!<P>Dus een specifiek probleem!!!<P>Groeten,<P><BR>Erik.
Aanbevolen berichten