Pestvogel Geplaatst: 22 oktober 2005 Geplaatst: 22 oktober 2005 Hallo, Ik probeer al enige tijd een trema boven een letter te krijgen. Het lukt me niet. Bij speciale tekens heb ik het (de ?) trema wel gevonden, maar hoe het (haar ?) in de tekst te krijgen ?? Gr. Pv.
Gast Geplaatst: 22 oktober 2005 Geplaatst: 22 oktober 2005 Linker alt toest en nummerieke key pad. ALT 130 geeft é 131 â Avensis
Alventali Geplaatst: 22 oktober 2005 Geplaatst: 22 oktober 2005 Als je het speciale teken hebt gevonden Kunj op 2 manieren te werk gaan 1 het teken aa klikken dan staat er onder selecteren en daarna kopieren en plakken in b.v word. 2 rechts onder in het venster van speciale tekens word ook de alt code weergegeven. Daarmee kun dus in word het speciale invoegen. Alt toets in gedrukt houden en het nummer wat er achter staat in tikken. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Crest Geplaatst: 22 oktober 2005 Geplaatst: 22 oktober 2005 Iemand nog ergens een handige lijst met speciale tekens?
Gast Geplaatst: 22 oktober 2005 Geplaatst: 22 oktober 2005 Zoek de Character Map. Da's een Win applicatie waar je de letters in een font kunt uitkiezen en copieren. 't Antwoord is namelijk van veel dingen afhankelijk. Je gebruikte font kan bijvoorbeeld helemaal geen letters met accenten hebben. Onder Word is 't makkelijk: Ctrl + : en daarna e -> ë Ctrl + ' en daarna e -> é Ctrl + ` en daarna e -> è Ctrl + ^ en daarna e -> ê Ctrl + , en daarna c -> ç Werkt ook voor andere letters die dit accepteren, maar werkt bijvoorbeeld weer niet in Excel. Lang leve Microsoft. De character map geeft trouwens ook aan hoe je met de 'Alt-numeriek keyboard' de letters kunt krijgen.
ehm44 Geplaatst: 22 oktober 2005 Geplaatst: 22 oktober 2005 toetsenbord indeling op vs-internationaal zetten en je kunt ze invoeren als vroeger op een typemachine..... dus bijvoorbeeld ' en dan e = é Dreambox 800, Dreambox 7000S, Wavefrontier T90 met satconn 10/1 switch, LNB's op 28o, 23o, 19o, 16o, 13o, 9o, 7o, 5o, 1w
gerrit B Geplaatst: 22 oktober 2005 Geplaatst: 22 oktober 2005 gewoon op de ' drukken en bijv e geeft é op de " drukken en dan de e geeft ë en zo zijn er natuurlijk wel meer te bedenken veel gemakelijker dan die alt of ctrl combinaties te onthouden suc6 Gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Pestvogel Geplaatst: 23 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2005 Allemaal bedankt voor de tips. Vooral gerrit B. Die laatste methode is de enige die me in kladblok lukte. ëëëë. Groetjes Pëstvogël. P.s. Ome Merde, bedankt voor de bewerking. Beloof bëterschap !
Ome Merde Geplaatst: 17 november 2005 Geplaatst: 17 november 2005 Iemand nog ergens een handige lijst met speciale tekens? beetje laat, maargoed, hiero merDe deze ruimte is te huur
GreenPolo Geplaatst: 17 november 2005 Geplaatst: 17 november 2005 Nog maar eentje Klik Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen