The Iron Maiden Geplaatst: 22 oktober 2005 Geplaatst: 22 oktober 2005 hallo, Ik ben bezig om een DVD met vakantiefoto's te maken. Nu ben ik zover dat ik alle foto's in een slide show op DVD voorbij kan laten komen. In verband met de snelheid van mijn DVD speler heb ik de foto's verkleind tot 800x600 pixels. Alle orignele foto's wil ik in een extra map plaatsen, voor het geval iemand ze wil afdrukken. Wie kent er een manier om de bestandsnaam van de foto als tekst op de foto te plaatsen, zodat tijdens het kijken meteeen duidelijk is welke foto je moet afdrukken? Alvast bedankt, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
The Iron Maiden Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2005 Ik zoek eigenlijk iets waarmee het automatisch gaat, zoals een photoshop plugin o.i.d. Als dit er niet is zal het handmatig moeten gebeuren The Iron Maiden. VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Outta space Geplaatst: 22 oktober 2005 Geplaatst: 22 oktober 2005 Ik heb het programma arles image web page creator weleens gebruikt en daarmee kon je dat ook maken.
Edd Geplaatst: 23 oktober 2005 Geplaatst: 23 oktober 2005 Citaat: Ik zoek eigenlijk iets waarmee het automatisch gaat, zoals een photoshop plugin o.i.d. Als dit er niet is zal het handmatig moeten gebeuren The Iron Maiden. Voor versie 7 en hoger, wel een even inlog id aanmaken als je wil downen. Dan zoek je Dit, en is freeware. Gr..Edd
The Iron Maiden Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2005 mmm, het lukt me niet om het script te installeren. Ik gebruik photoshop elements 3.0. Ik zal eens proberen of het met PS7 wel lukt. The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen