Ga naar inhoud


Laden van mijn loaderkaart lukt opeens niet meer!


pch

Aanbevolen berichten

YES YES YES!!!

Het is gelukt, ik heb het probleem gevonden!

Allereerst natuurlijk erg fijn om te weten dat mijn loaderkaart nog goed was, dus moest het euvel ergens anders zitten (Mastera4, kabel,COM-poort,computer,software..). Eerst maar eens beginnen met de kabel te contoleren en inspecteren. Aan de Mastera4-kant maar begonnen, kabel eruit getrokken en de plug opengemaakt. Alles zag er op het 1e gezicht goed uit, geen losse draadjes ofzo, toen mijn bril maar eens afgezet (want bijziend) en toen, toen zag ik een heel dun fijn draadje van de paarse draad contact maken met de rode draad en ik dacht, dit zal het toch niet zijn??? En ja hoor! kabel er weer in en hopla, connected in het groen!!!

Geweldig dat het is gelukt en iedereen en in het bijzonder Frank (die bij me langs is geweest met zijn laptop en CAS-2 en de loaderkaart heeft gerepareerd):

HARTELIJK BEDANKT!!!

 

Gr. Pch

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Fijn PCH

Toch even een paar vraagjes voor de info, dan weten wij ook weer wat.

Welke kaart heb je nu precies voor je dragon? Met een gewone 16f84+24c6x

krijg je natuurlijk de memory niet vol geschreven. En welke repairfile

deed het voor die kaart?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan ik ook beantwoorden de kaart is er een waar f84a opstaat die heb ik ook de repairfile is degene die standaard in de casstudio 6.5 zit zie de download van mij in deze draad .groetjes

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...