Gast Geplaatst: 22 oktober 2005 Geplaatst: 22 oktober 2005 Kan iemand mij vertellen hoe ik kan zien of ik via versatel wel de 20mb haal Waar moet ik kijken,is er hier een programma voor dat dit voor mij kan laten zien Groet Roland
gigantaandemuur Geplaatst: 22 oktober 2005 Geplaatst: 22 oktober 2005 http://www.apporte.nl/index.html er zijn diverse programma s voor.groetjes "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
MagicOnline Geplaatst: 22 oktober 2005 Geplaatst: 22 oktober 2005 Versatel belooft geen 20Mb! Ze beloven maximaal 20Mbit, dit wil dus niet zeggen dat je 20mb krijgt. Als jij 2km van de centrale woont en/of een slechte koperlijn hebt dan zal je het dus niet halen. Download een bestand van een snelle server, als je 1,2Mbyte (1200Kbyte) haalt dan doe je dat x 10 dan hou je van de 20Mbit dus ongeveer 12Mbit over. Ook al haal je "maar" 12Mb dat is nog altijd zeer goedkoop voor de snelheid die je krijgt. Waarom zeuren mensen altijd over de beloofte snelheid, providers boloven niets! Quote van de website: [color:"red"] Tot 20 Mbit/s [/color] downstream & 1 Mbit/s upstream [color:"red"] Tot 20 keer [/color] sneller dan een gemiddelde ADSL-aansluiting. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
ArsLP Geplaatst: 22 oktober 2005 Geplaatst: 22 oktober 2005 Probeer anders ook eens www.speedtest.nl Met vriendelijke groet, Leo.
Gast Geplaatst: 23 oktober 2005 Geplaatst: 23 oktober 2005 Citaat: Download een bestand van een snelle server, als je 1,2Mbyte (1200Kbyte) haalt dan doe je dat x 10 dan hou je van de 20Mbit dus ongeveer 12Mbit over. Een byte is 8 bits. x 8 dus. Oh ja, 1,2 mB is 1228,8 kB. ( x 1024)
MagicOnline Geplaatst: 23 oktober 2005 Geplaatst: 23 oktober 2005 Trek de overhead er dan nog eens vanaf, voor internet geld delen door 10 ongeveer. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen