Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Binnenkort verhuis ik waarschijnlijk naar Belgie. Momenteel heb ik een @Home abonnement. Ik zoek (liefst ook via kabel) BELGISCHE Internetaanbieders EN websites van die aanbieders en vergelijking websites.

Kortom: Alles waarmee ik een beslissing kan maken over welke Belgische aanbieder te kiezen.

ADSL is mijn 2e keuze tenzij dit zonder Telefoon abo kan in Belgie. Ik heb al aardig wat gezocht maar je wordt bij zoekresulaten vaak omgeleid naar nederlandse sites en dat werkt dus niet.

Klopt het dat in BE downloaden heel snel kan maar altijd aan limieten is gebonden? Bijv max. 10 GB per maand ? En anders bijkopen? Ik las daar wat klaagverhalen over...

Wie adviseert mij?

Just in case u might Wonder: Ik zoek veel, lees nog meer maar schrijf zelden.

Geplaatst:
Citaat:
ADSL is mijn 2e keuze tenzij dit zonder Telefoon abo kan in Belgie.

Kan zonder telefoon maar dan betaal je (net zoals in Nederland) 10 euro per maand voor de lijn. Beter is het dan om een Belgacom Discovery line te nemen voor 6,50 per maand.

Citaat:
Klopt het dat in BE downloaden heel snel kan maar altijd aan limieten is gebonden? Bijv max. 10 GB per maand ? En anders bijkopen? Ik las daar wat klaagverhalen over...

Tsja, vooral op de kabel is dat nogal erg, idd 10GB per maand en 1/3 daarvan voor upload, ben je door die 10GB (of dat 1/3) heen ga je naar smalband (64kbps) of kun je bijkopen. Er zijn ook nauwelijks providers waar je onbeperkt kunt downloaden, ik gelooof dat RealROOT DSL de enige is.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Geplaatst:

Waardevolle info, met name de Belgacom Discovery line waarmee de weg naar ADSL betaalbaar geopend wordt.

Thanx. Meer info blijft welkom!

Just in case u might Wonder: Ik zoek veel, lees nog meer maar schrijf zelden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen