Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

goldwafers zullen onderhand wel overal zijn<BR>uitverkocht, of voor absurd hoge prijzen nog<BR>mondjesmaat te krijgen zijn.<BR>mm2 (goldcard compatible) printjes moet geen<BR>problemen opleveren. <A HREF="http://www.willem.org," TARGET=_blank>www.willem.org,</A> je <BR>locale sat dealer (op de hoek), etc.<BR>chipjes, ***geen-reclame***, of display electronica.<BR>pic16f84 10Mhz F22.50 24c16 F4.50<BR>het enige probleem met zo'n printje, je <BR>klepje gaat niet meer dicht. GROOT drama !!<BR>de beuk<BR>

Geplaatst:

Bij een nokia gewoon klepje demonteren

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Geplaatst:

Vreemd. Ik gebruik een Pic 16F84 04/P (uit m'n blocker gesloopt) en die doet het goed.<BR>Waarom zou je een 10MHz versie moeten nemen?<BR>De "echte" kaarten draaien toch ook op 4MHz?<BR>(de programmer op 6) <BR>Wat niet wil werken is de 16C84. Die geeft wel aan de er gedecodeerd wordt, maar er komt geen plaatje. Display is wel duur met die dingen!!!

Geplaatst:

Hoi<P>Wie weet er een goed adres om niet te duur aan zo'n gold kaart te komen? Eventueel ook de losse chips (ik heb nog een oude kaart die ik om kan bouwen).

Geplaatst:

Nog een vraagje:<BR>Kun je ipv de 24C16 een 24C32 gebruiken (als de 16 versie op is?) Zou je wel verwachten...

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.