WilSat Geplaatst: 23 oktober 2005 Geplaatst: 23 oktober 2005 Ik probeer al enige tijd FC 4 te installeren. Krijg telkens de volgende melding: RAMDISK: Could not find valid ramdisk starting at 0 Daarna Kernel Panic en stopt het lezen van de DVD. Ook met nieuwe CDś geprobeerd; zelfde melding. Kan wel FC 3 installeren. Ik heb de diverse Linux boards afgelezen maar vind geen antwoord. Weet iemand misschien raad?
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 23 oktober 2005 Geplaatst: 23 oktober 2005 Installeerde je FC 3 ook via DVD?
WilSat Geplaatst: 23 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2005 Nee, met 3 CD's. FC 4 met CD's en DVD geprobeerd, maar telkens dezelfde foutmeling
Gast Geplaatst: 24 oktober 2005 Geplaatst: 24 oktober 2005 FC3 en FC4 kon ik niet geinstalleerd krijgen onder hun grafische schil, voor mij werkte de oplossing de install te laten uitvoeren in text mode. Ziet er niet zo mooi uit maar ging snel en werkte volledig zonder crashes...
WilSat Geplaatst: 24 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2005 Ook in de textmodus krijg ik dezelfde foutmelding. Heb inmiddels Ubuntu geinstalleerd. Werkt pefect, Iets anders als FC . Wacht wel op een volgende versie van Fedora.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen