maveric Geplaatst: 23 oktober 2005 Geplaatst: 23 oktober 2005 Hoi, Ik heb vrijdag een C+kaart via internet aangemeld heb nu alleen beeld op Ned.1,2en3 Dit blijft zo ook al doe ik deze kaart in een andere ontvanger. Waar kan dit aan liggen? Het is toch de bedoeling dat je de eerste twee weken op bijna alle zenders beeld hebt? groetjes Maveric
rommelaar Geplaatst: 23 oktober 2005 Geplaatst: 23 oktober 2005 Zit weer niets anders op dan een belletje plegen met cd.Wat worden daar toch vreselijke blunders gemaakt zeg. Maar je hebt een troost je bent niet de enigste die de dupe is van de organisatie daar.(lees de topics maar} Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
maveric Geplaatst: 23 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2005 Ik heb deze kaart in Belgie via internet aangemeld. Zou het hier aan liggen?
Alventali Geplaatst: 23 oktober 2005 Geplaatst: 23 oktober 2005 Kaart nieuw gekocht ? En geen settop box abbo ? Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Gast Geplaatst: 23 oktober 2005 Geplaatst: 23 oktober 2005 Sinds 1 oktober 2005 wordt alleen 1,2 en 3 gratis doorgegeven. Voor de commercielen dient een settopbox pakket en 2,50 p/m betaald te worden. Zie de site van Canal Digitaal.
maveric Geplaatst: 23 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2005 Citaat: Sinds 1 oktober 2005 wordt alleen 1,2 en 3 gratis doorgegeven. Voor de commercielen dient een settopbox pakket en 2,50 p/m betaald te worden. Zie de site van Canal Digitaal. Dat wist ik, maar je krijgt toch als reclame de eerste twee weken beeld op zo wat alle zenders.
marco24 Geplaatst: 23 oktober 2005 Geplaatst: 23 oktober 2005 Citaat: Dat wist ik, maar je krijgt toch als reclame de eerste twee weken beeld op zo wat alle zenders. dat verschilt erg volgens mij gewoon beeld tot het moment dat je gegevens verwerkt worden
Gast Geplaatst: 24 oktober 2005 Geplaatst: 24 oktober 2005 Mijn ouders kunnen nu al vanaf half Augustus de volgende zenders niet meer ontvangen: SBS, Net5, Veronica, TMF, BVN Alleen ned 123 en RTL4,5,7 hebben nog wel beeld. Mijn ouders kijken al sinds 1999/2000 via canaldigitaal en betalen hier niets voor (dus geen abbonement). Ik las ook al op de site van cd dat de commercielen per 1 okt in het settopbox pakket zitten, maar hoe kan het dan dat de RTL zenders het nu nog wel doen?
planetbitworld Geplaatst: 24 oktober 2005 Geplaatst: 24 oktober 2005 hallo johnsattv Ik denk dat het bij jouw om een ander probleem gaat namelijk dat je op een bepaalde transponder geen ontvangst meer hebt Sbs net5 veronica etc zitten allemaal op een dezelfde transponder terwijl ned 123 en rtl4,5,7 op andere transponders zitten. Probeer de kanalen eens opnieuw in te scannen. controleer ook of de schotel nog goed staat uitgericht. Ik heb dit zelfde probleem eens met een defecte lnb gehad. 2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.
Bigfoot Geplaatst: 24 oktober 2005 Geplaatst: 24 oktober 2005 ga nog maar eens kijken, ze zullen er toch wel een kaart in hebben lijkt me...
Gast Geplaatst: 24 oktober 2005 Geplaatst: 24 oktober 2005 Hallo planetbitworld, Bedankt voor je reactie, Ik heb de schotel al een keer opnieuw uitgericht en de kanalen opnieuw ingescand maar dan pakt hij de zenders ook niet. Zijn sbs, net5, veronica etc dan per augustus overgeschakeld op een andere transponder? Een defecte LNB zou misschien wel kunnen, de schotel is immers al zo'n 5/6 jaar oud? Maar dan zou hij de overige kanalen toch ook niet goed kunnen inscannen?
rommelaar Geplaatst: 24 oktober 2005 Geplaatst: 24 oktober 2005 Maveric heb je bij de aanmelding wel een nederlands adres op gegeven?Zal haast wel want anders had je ook ned 1 2 en 3 niet gehad.Anders toch even een belletje maar doe het dan wel via het nederlandse adres. succes Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
bavo27 Geplaatst: 24 oktober 2005 Geplaatst: 24 oktober 2005 Citaat: Hallo planetbitworld, Bedankt voor je reactie, Ik heb de schotel al een keer opnieuw uitgericht en de kanalen opnieuw ingescand maar dan pakt hij de zenders ook niet. Zijn sbs, net5, veronica etc dan per augustus overgeschakeld op een andere transponder? Een defecte LNB zou misschien wel kunnen, de schotel is immers al zo'n 5/6 jaar oud? Maar dan zou hij de overige kanalen toch ook niet goed kunnen inscannen? Nee hoor, sbs,net5,veronica,bvn, tmf zijn niet overgeschakeld naar een andere transponder .Zijn reeds een aantal jaren te vinden op 12574 mhz, 22000 , 5/6 H. "Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"
marco24 Geplaatst: 24 oktober 2005 Geplaatst: 24 oktober 2005 Citaat: Alleen ned 123 en RTL4,5,7 hebben nog wel beeld heb ik ook gehad met de oude pace van boven te weinig signaal door een te lange kabel , opgelost met een signaalversterker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen