Ga naar inhoud


Opnemen op netwerk 500C


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een paar dagen een DM500C met de nieuwste Fastlemmy image en TvHome. Ik heb nu via NFS een share aangemaakt waarop ik kan opnemen. Dit opnemen kan ik alleen maar via de webinterface, als ik het via het apparaat doe kan ik alleen kiezen voor SWITCH of NGRAB en niet zoals in de webinterface voor DVR. Is dat op te lossen?

 

Tevens heb ik het idee dat de afstandsbediening knoppen tekort komt, bij het kijken van opnames kun je bijvoorbeeld wel spoelen, pauzeren en afspelen maar niet stoppen.

 

Ook begrijp ik niet helemaal hoe het opnemen vanuit weergave modus werkt, als ik op geel druk krijg ik in het OSD te zien dat je kunt opnemen, maar hoe is me niet duidelijk.

 

Bij voorbaat dank...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Zelf vanuit de EPG informatie kan ik ook enkel ngrab of schakelen selekteren. Ik gebruik trouwens de gemini2.20.

Zelfde hier, via de webinterface is het wel mogelijk, dan heeft hij het zelfs als standaard... Ik gebruik een NFS-mounts op een windows 2003 machine omdat ik op de een of andere manier CIFS en Samba niet goed aan de gang kreeg, heb nu wel dat om de ong. 10 sec een hapering te zien is in het opgenomen beeld, kan dat aan NFS liggen? Heb op de NFS-server netwerkgebruik van 0-25%...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...