Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,<BR>ik kom af met een zeer moeillijke vraag.<BR>ik zal volgende maand zelf mijn seca kaart moeten opladen,<BR>Want ik ben op 18/04/2000 begonnen met seca ontvangst<BR>met een aston crypt module.<BR>ik gebruik piccard 2.21 die rechtstreeks aangesloten is<BR>met een phoenix programmer en de kaart erin.<BR>daar kan ik verschillende key's uitlezen editeren en<BR>schrijven.Na grondig onderzoek heb ik gezien dat het niet <BR>gelijk is waar men de key's invult.zo heb ik gevonden dat<BR>de key van:<BR>taquilla en canal satelite op provider 4 staat van de kaart.<BR>channel satellite staat op provider 1<BR>canal+ frankrijk staat op prov 2<BR>canal digitaal nl op 3<BR>d+ op provider 5<BR>cyfra+ op provider 8 en ident 0011 op prov 06.<BR>maar nu mijn vraag,<BR>WAAR MOET IK DE KEY VAN ABSAT INVULLEN???.<BR>Is er iemand die weet waar ik volgende maand deze key<BR>moet invullen? ik vindt nergens terug 00 25 als ik de eeprom<BR>uitlees,maar toch heb ik beeld.<BR>gelieve mij daarin te helpen en zeg eens op welke provider<BR>groep absat moet worden geplaatst.<BR>Alvast bedankt.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://members.xoom.com/digital_sat

Geplaatst:

Hoi,<P>heb effe gechecked voor je: op Astra loopt ABSAT behalve met zn eigen ID "0F" ook mee met provider ident "04" (Canal Satelite, de franse) dus als je keys kunt vinden voor deze provider (de eerste in de eeprom) loopt ABSAT daarmee ook.<P>Martin

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.