butske Geplaatst: 23 oktober 2005 Geplaatst: 23 oktober 2005 Mijn laptopje draaide keurig op milennium van Windows. Lekker snel leek wel een P4. Tot ik met het binnenhalen van een stom spelleje een trojan hors binnen heb gehaald dat niet verwijderd kan worden. AGV free vind de boosdoener wel maar kan het blijkbaar niet echt verwijderen. Na opnieuw opstarten en scannen is de trojan weer gewoon terug. (Trojan horse Downloader.small.14.G) Bij Symantec kan ik de trojan niet vinden.Ook een andere virusscanner antivir personal editie vindt niets. Het probleem is volgens mij dat de trojan in de restore map zit, en daar kun je niets uit wissen. Daarom zou ik graag de hele map wissen, dan is de trojan ook weg. Maar dat laat Windows niet toe. Weet iemand hoe dat evt. wel kan, want ik heb ooit gelezen dat het mogelijk is. butske
Ome Merde Geplaatst: 23 oktober 2005 Geplaatst: 23 oktober 2005 probeer het eerst eens vanuit de veilige modus (de trojan te killen en evt. je restore map te wiseen). merDe deze ruimte is te huur
butske Geplaatst: 23 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2005 Dank zij Google ben ik al een stuk verder, op de site,(http://members.lycos.nl/tuneyourpc/hd.htm) vond ik een oplossing die al een dikke 300 mb verwijderd heeft, een paar bestanden blijven staan 22 mb. Nu maar hopen dat de deugniet niet toevallig in die 22 mb zit. Ik ga nog maar eens scannen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen