freak Geplaatst: 23 oktober 2005 Geplaatst: 23 oktober 2005 op mijn computer run ik apache dan zet ik .htaccess erin maar na drie keer inloggen krij je een Authorization Required pagina het wachtwoord is goed, met een online generator gemaakt in apache error log zie ik [error] [client 192.168.1.33] user a: authentication failure for "/a": Password Mismatch wat doe ik fout?
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 23 oktober 2005 Geplaatst: 23 oktober 2005 Kun je de inhoud laten zien van je .htaccess?
freak Geplaatst: 24 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2005 AuthType Basic AuthName "My Protected Area" AuthUserFile c:/.htpasswd Require valid-user
WPW Geplaatst: 25 oktober 2005 Geplaatst: 25 oktober 2005 En de inhoud van c:/.htpasswd ? staat daar in bvb. usernaam:wachtwoord usernaam2:wachtwoord2 Zonder rare tekens? Onder windows kan je beter een andere bestandsnaam gebruiken, bvb c:\htpw.txt en die opnemen in .htaccess, ook .htaccess kan je beter herbenoemen en in de config aanpassen, bvb x.htaccess gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
freak Geplaatst: 25 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2005 En de inhoud van c:/.htpasswd ? staat daar in bvb. usernaam:wachtwoord usernaam2:wachtwoord2 ja zo staat het daar ik heb alles veranders maar nog steeds hetzelfde ik heb het wachtwoord eringezet maar dan unencrypted en dan werkt het wel goed dus het zit hem in de encryptie ik heb meerdere online generators geprobeerd maar die geven allemaal hetzelfde user a: authentication failure for "/a": Password Mismatch
WPW Geplaatst: 25 oktober 2005 Geplaatst: 25 oktober 2005 Is dat iets van v2? 1.3 kent voor zover ik weet geen ww encryptie op de inhoudt van het user/ww bestand gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
freak Geplaatst: 25 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2005 ik dacht dat het encrypted moest zijn maar als het niet hoeft ben ik er zo want als het password file in mijn c: staat dan kunnen ze er vanaf de apache server toch niet bij komen?
WPW Geplaatst: 25 oktober 2005 Geplaatst: 25 oktober 2005 Als deze niet gehackt word nee (config problemen daargelaten), maar zet het in een aparte sub-dir zodat het niet meteen te vinden is gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
freak Geplaatst: 25 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2005 nou we gaan er maar even van uit dat die niet gehackt word staat toch weinig belangrijks in maar dan werkt alles gelukkig nou bedankt voor de tips
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen