Ga naar inhoud

Op zoek naar een programma.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

<P>Is het mogelijk om een Bin file om te zetten naar een Crd file?<BR>Wie weet daar een antwoord op?<P>------------------<BR>Groetjes hobbybob

Geplaatst:

Voor mij is niet duidelijke wat je mee bedoeld van bin naar Crd<P>Maar goed...ik heb nog nooit gezien/gehoord of er programma is die conventeren van bin naar crd. frown.gif<BR>En ik denk dat niet mogelijk is, aangezien de picfiles(bin) meestal autoupdate is, gebruiken ze PMK, en je kan nooit meer PMK's in crd zetten(CLONEN).<BR>En nog reden dat niet mogelijke maakt is: dat de bin files meer providers zijn dat zelfde keys en prov#(00/10) gebruiken en dat kan crd files niet.<P>Ik weet niet wat je wilt van bin --> crd, maar als je bijv. nova bin file hebt, kan je de keys gebruiken om crd te zetten<P>En er zijn zoveel mogelijkheden en dat hangt af wat je wilt..... smile.gifsmile.gif<P>C U Kadir<P>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR>

Geplaatst:

<BR>Dat is niet helemaal waar, want EEPromEdit v1.8 heeft de mogelijkheid van uit Irdeto Bin files, Crd's schrijven. Door bepaalde regels aan te vinken kan je bepalen wat je er in wil hebben.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Cluyveduycker:<BR><B><BR>Dat is niet helemaal waar, want EEPromEdit v1.8 heeft de mogelijkheid van uit Irdeto Bin files, Crd's schrijven. Door bepaalde regels aan te vinken kan je bepalen wat je er in wil hebben.<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Hey Cluyveduycker<P>LEES NOG EEN KEER WAT IK GEPOST HEB smile.gif<P>Ooo jah,.. dit is de crd wat Eeprom edit gemaakt heeft<P>// EEPROM-Update-CRD´s<BR>// Made by EEPROMeditor © by ;-)<BR>//<BR>// Key06 Provider5 (Nova)<BR>01 ff 00 00 00 0a 05 20 C8 0C FF 31 39 BC AA BA <BR>Is dit nou bin ---> crd frown.gif<P>C U Kadir<P><P>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR>

Geplaatst:

<BR>Hangt er vanaf wat je zelf aangeeft. Maar je kan niet ontkennen, dat het een crd is.<P>Ik zelf maak liever PK of PMK crd's van de keys voor een provider, dan heb ik het zelf allemaal in de hand en weet ik zeker dat het werkt. Bovendien kan je ook de Chid's er nog bijzetten.<P>Voor Irdeto werken naar mijn mening originele kaarten nog altijd beter dan Pic-kaartjes.<P>De pic-kaartjes voor Seca werken prima. Zelfs als je de originele kaarten zou kunnen editen zou je nog geen verschil zien.<P><BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ontkenen????? Hé Hé Hé Hé<P>JONGE ik heb over conventeren van bin naar crd.....<P>en je snapt nog steeds NIET.... frown.gif<P>en verder discussiëren heeft geen zin...<P>en dit was mijn laatst antwoord van deze topic <BR>terug naar het normale leven<P>Heeehé<P>Kadir<P>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR>

Geplaatst:

<BR>Als je het allemaal zo goed weet, zou je me uitleggen waar ik in de fout ga. Maar dat kan je waarschijnlijk ook niet, anders zou je niet zo'n antwoord geven.<P>De discussie sluiten is te makkelijk.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

MOET IK NOG EEN KEER UITLEGGEN..!!!!!<BR>------>>>>>CONVENTEREN<<<<<------ <BR>VAN BIN NAAR CRD BESTAAT NIET<BR>Keys uithalen van bin naar crd, KAN maar niet de hele providers in EEN CRD(dan werkt de kaart niet)<BR>...<BR>.<BR>;;;<P>Okey okey..!!<BR>Je zit steeds mij aan te vallen maar het geeft niet...<P>Ik ben puur newbie,en ik heb jouw help nodig A.U.B(en word ook vergoed)<P>zou je voor mij deze bin file <A HREF="http://www.sat4all.com/down_loads/yoakam_IRD_000615.zip" TARGET=_blank>http://www.sat4all.com/down_loads/yoakam_IRD_000615.zip</A> <BR>naar crd willen zetten ....<P>Ik heb MC (ik denk acs1.2 ,blauwe kaart)<P>Ik woon regio 112<BR>Vlak bij Sat4all.. smile.gif<P>PS.wil je verder discussiëren,Dat kan via mij E-mail: The_kadir@yahoo.com, of geef me jouw E-mail <P>Tot ziens<P>((Sorry jongens dat ik WEER antwoord geef voor deze aanvallende discussie))<P><P>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.