Gast Geplaatst: 24 oktober 2005 Geplaatst: 24 oktober 2005 hallo allemaal, Ik heb een externe hd gekocht,aangesloten op een usb hub en deze naar mn laptop, en nu krijg ik de melding dat ik een andere usb poort moet nemen om sneller tekunnen werken met die hd ,nu heb ik al mn poorten geprobeerd op mn laptop maar blijf die melding krijgen,lig dit aan die usb hub??(3jaar oud,misschien oude technologie) btw die hd rechtstreeks op mn laptop is een probleem ivm helemaal weggewerkt in een kast incl kabels, is dit een bekend euvel hd via een hub of lig t aan mn laptop? ik hoor t wel groetjes toppie
Gast Geplaatst: 24 oktober 2005 Geplaatst: 24 oktober 2005 Lijkt erop dat je notebook geen USB2.0 heeft. Oplossing : USB2.0 PCMCIA kaartje kopen.
Pionewbie Geplaatst: 24 oktober 2005 Geplaatst: 24 oktober 2005 Je hebt USB 1.1 en USB 2.0 USB 2.0 is de snelste, ± 40 sneller als USB 1.1 De externe hd zal wel 2.0 zijn. Is je laptop ook 2.0 dan een nieuwe hub halen die 2.0 ondersteund.
Gast Geplaatst: 24 oktober 2005 Geplaatst: 24 oktober 2005 toch maar ff die hd uit de kast gesloopt en rechtstreeks aangesloten,t lag dus aan de hub
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen