Ga naar inhoud


iemand ervaringen met een abbo bij premiere in Nederland??


Gast

Aanbevolen berichten

Mijn vraag is of er ervaringen zijn met een abbo bij premiere in nederland. En dan bedoel ik specifiek een abbo op een duits adres, maar een betaalrekening op je eigen naam in Duitsland...

 

Gaat dit werken ??

 

Ik heb wel een adres, maar geen bankrekening.

 

Saku

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat kan, moet je alleen nog even een bankrekening in duitsland openen als je al een duits adres hebt en die mensen hiermee niet lastig wilt vallen.

Met prepaid (1 jaar abo) ben je het goedkoopst uit, kaart wordt dan geleverd op het duitse adres, maar ook nog regelmatig reclame folders van premiere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier een prepaid kaart voor Premiere start + film, geregeld door familie in duitsland, die het alleen voor mij wilde doen.

Vereist is een duits adres + bankkonto, leeftijd minimaal 18 jaar en serienummer van een door Premiere goedgekeurde ontvanger.

Kost wat euro's, opzeggen moet minimaal 6 weken voor afloop, aangetekend.

Nadere details eventueel via PM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Premiere staat nog steeds toe om kaarten te abonneren zonder receiver. (enkel de PLUS abo kan niet meer zonder premiere receiver)

Dus een serienummer hoef je niet te hebben.

Het mag nog steeds in een ci receiver met alphacrypt module.

 

Overigens kun je nu bij elke aankoop in een grotere hifiketen in duitsland een kaart 1 maand gratis krijgen.. naar Komplett en de overige 5 maanden naar Start daarna moet je officieel opzeggen of het abonnement wordt stilzwijgend verlengd.

 

misschien is dat wel een oplossing, heb je tijd genoeg om een bankrekening te openen.

 

cheers

Right Her, Right Now

Fatboy Slim

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...