Gast Geplaatst: 21 april 2000 Geplaatst: 21 april 2000 Hei,<P>Blij om jullie weer te zien <P>Ik heb Goldwafercard en V2-Compi programmer van oma willem en All-Cam.<P>Ik heb goldwafer.hex geladen van Martin(15-04-2000) <BR>pic settings: CD=NO PT=NO WDT=NO OST=XT<BR>Pic OKEY<P>Kaart in Phoenix mode, ird-ee0.bin geladen (winphoenix)<BR>Eeprom okey<P>Kaart weer in 16f84 mode, ird-pic.hex geladen<BR>pic settings: CD=NO PT=NO WDT=NO OST=XT<BR>Pic Okey<P>Kaart in MM, Maar nokia herkend de kaart niet<P>weer pic programmeren (goldwafer.hex software van oma willem) Pic okey<BR>eeprom programmeren (ird-ee0.bin software Piccard21) Eeprom Okey<BR>pic programmeren (ird-ee0.bin) pic okey<P>Kaart in NOKIA, en ja hoor hij herkent hem gelijk<P>Maar,.. als ik een van gecodeerde zenders van C+, Pworld en stream kies krijg ik geen beeld maar de S teken verschijnt, en op menu cam info kaart heeft wel serie nummer en is herkent als GER<P>Graag help<P>Kadir<P>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR>
Aanbevolen berichten