tycaja Geplaatst: 24 oktober 2005 Geplaatst: 24 oktober 2005 Hallo, Ik heb een Maxtor 200GB USB 2.0 External One Touch Hard Disk en heb bij het aansluiten een voeding van 16V gebruikt ipv van 12V nu blijkt dit ding niet meer te werken . Lichtje gaat zelfs niet meer aan. Is dit nu de HDD die naar de kl*t*n is of is dit het printje die in de behuizing zit ? En is dit het nog waard om daar één of beiden van te vervangen ? een HDD aleen kost nu voor 200 GB ongeveer 85 euro's, maar als ik niet zeker ban dat het printje nog gaat is dit wat riskant . vriendelijk, tycaja ------------------------------------------------ VU duo - dreambox 7000/160Gb -T90 4sats Als je niets kan zeggen die mooier klinkt dan de stilte, zwijg dan.
The Librarian Geplaatst: 24 oktober 2005 Geplaatst: 24 oktober 2005 Ik neem aan dat die hd intern is aangesloten met een ide kabel? Dan zou je de hd kunnen testen in een pc, even als slave erbij in hangen. Check ook de usb behuizing of er een zekering in zit, deze zou ook kapot kunnen zijn.
Moderator Matchless Geplaatst: 24 oktober 2005 Moderator Geplaatst: 24 oktober 2005 ook zit er wel eens een zekering op de HD zelf. Meestal aangeduid met F ,F0 of F1. begint iig met F. Zit meestal in de buurt van de voedings connector. meet die ook even door.. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
tycaja Geplaatst: 24 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2005 bedankt weet weer wat te doen. tycaja ik laat je de bevindngen weten ------------------------------------------------ VU duo - dreambox 7000/160Gb -T90 4sats Als je niets kan zeggen die mooier klinkt dan de stilte, zwijg dan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen