Gast Geplaatst: 24 oktober 2005 Geplaatst: 24 oktober 2005 Hoi luitjes, ben na een avontuur met zonnet wat versatel werd....en dan nu weer tele 2 op zoek naar een andere provider, de voorgaande provider hield zich niet aan de contractueel gemaakte afspraken, vandaar dat ik op zoek ben naar ervaringen met CompuServe mag zowel positief danwel negatief.......... Groetjes.............
marco24 Geplaatst: 24 oktober 2005 Geplaatst: 24 oktober 2005 in het verleden ooit eens zo'n compuserve installatie cd gebruikt ( bij een kennis) ze gooiden je toen dood met de cd's nou dat heb ik geweten, het systeem crashte en was niet meer te herstellen (win98) dus een nieuwe installatie , daar zit je dan met je mond vol tanden er komt bij mij nooit meer zo'n compuserve cd in de pc!!! dus mijn ervaringen uit het verleden zijn slecht
Gast Geplaatst: 25 oktober 2005 Geplaatst: 25 oktober 2005 Hoi Marco, dat was neem ik aan nog in de inbeltijd, ken idd die cd roms weldie had elke aanbieder bij de pomp liggen. Ik bedoel echter een adsl aansluiting......... groetjes...........
marco24 Geplaatst: 25 oktober 2005 Geplaatst: 25 oktober 2005 ok wel lang terug en dat was inderdaad inbel (isdn) maar pas bij iemand nog die compuserve software troep van de pc gehaald. ik hoop niet dat ze tegenwoordig nog een eigen verbouwde browser en een eigen e-mailprogramma hebben succes misschien heeft er iemand nog recentere ervaringen.
sportster Geplaatst: 25 oktober 2005 Geplaatst: 25 oktober 2005 ik heb al 15 maanden compuserve adsl 24.95 per maand en de snelheid hebben ze in die tijd nog verdubbeld er zit nog steeds die installatiecd met waardeloze soft bij die had ik eerst eropgezet de compu liep steeds vast het emailprogramma is waardeloos(je schijnt het naar outlook te kunnen zetten) en ik had een conflict met m'n antivirusprogramma software erafgemieterd kabel erin en internetten via IE mailen via hotmail en/of webmail van compuserve werkt goed nog nooit verbindingsproblemen gehad dus ook nog geen helpdesk gebeld lijkt me snel (voorheen chello classic) geen downloadlimiet voor dat geld klag ik niet kreeg ook nog een multipcmodem erbij alleen die K..software niet installeren
sevensheaven Geplaatst: 4 november 2005 Geplaatst: 4 november 2005 Hoi Ik heb compuserve en ben heel tevreden. Je moet inderdaad niet de software instaleren,en outlook Niet hun emailadres gebruiken,want dat werkt via Imap. Je moet het programma zoeken mailexpress en je email laten lopen via localhost(uitgaande server) Werkt heel siple hoor. De snelheid is prima en inderdaad 24,95 permnd voor een ruime 3 mbit verbinding. MvG stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
sevensheaven Geplaatst: 4 november 2005 Geplaatst: 4 november 2005 oja met mailxpress kan je gewoon een bestaand emailadres blijven gebruiken via outlook. MvG stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Gast Geplaatst: 5 november 2005 Geplaatst: 5 november 2005 Citaat: Niet hun emailadres gebruiken,want dat werkt via Imap. Wat is er mis met imap dan? Blijft de mail op server staan, en kun je mogelijk submappen aanmaken. Lijkt me niet echt een nadeel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen