Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,<BR>ik heb (een gerucht?)opgevangen dat de aston crypt<BR>module's die de in seca gecodeerde zenders decodeert<BR>straks niet meer zullen werken.Volgens deze persoon<BR>zou canal+ iets wijzigen in hun codering (nee ik heb het niet<BR>over de voor de deur liggende keywissel)maar over iets<BR>anders waardoor de module niet meer zou reageren op<BR>de seca codering.In het kort gezegd,zou men binnen afzienbare<BR>tijd geen seca gecodeerde zenders meer kunnen ontvangen<BR>via een aston crypt module.<BR>Zijn er nog die deze verhalen (geruchten?) hebben gehoord?<BR>Indien dat dit zo zou zijn,komen er dan geen software<BR>update's voor deze module's?Deze week zouden ze officieel<BR>op de markt komen,gaat deze firma dat zou maar laten gebeuren?<BR>Als deze module's uitvallen ben ik dan mijn geld kwijt?<BR>Wie weet er of er binnenkort software uitkomt die de bug<BR>in versie 1.0 zou oplossen?<BR>Graag meer heldering in deze zaak,want mijn module heeft<BR>519,20 gulden gekost.<BR><P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://members.xoom.com/digital_sat

Geplaatst:

ahhhrrrrrrrrr!!!!!<P>Kris A.U.B. geen ongefundeerde geruchten op dit board vespreiden!!!!<P>Je bent van harte welkom hier op Sat4All, maar laat dat soort postings in het vervolg a.u.b.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Geplaatst:

Je hebt overigens wel de echte hoofdprijs voor die CI betaald zeg.....<P>Satwatcher

Geplaatst:

Sorry voor deze postings maar ik wilde zekerheid weten.<BR>zal eventuele geruchten niet meer verspreiden.<BR>ok?

Geplaatst:

En Kris je wordt nog op je wenken bediend ook want inmiddels is via de Hotbird een software update beschikbaar voor Aston CI's....Zie elders dit board.... En dus was het gerucht zoals je al van te voren had kunnen bedenken een gerucht...wordt gek van al die geruchten<P>Satwatcher

Geplaatst:

Beste Kris,<BR>Ik heb geruchten gehoord dat in Belgie het klimaat als eerste zal veranderen, dit zal zoveel verbeteringen voor de hersencellen gaan betekenen, zodanig dat iedere Belg geen tijd meer heeft voor de hobbies maar meer zich zal bezighouden met auto's welke zich door het heelal kunnen voortbewegen.<BR>Ik hoop dat deze klimaat-wissel zich snel laat aantekenen, zijn wij af van diegene die al vele malen op de diverse boarden met doemdenken onze leuke hobby verstoort.<BR>Voor alle andere deelnemers, ik heb de afgelopen periode van goldwafers en piccards en al de uitzoekerij incl bugs in CI etc alleen maar plezier gehad, met als resultaat een hele wereld vol met zenders welke ik alleen maar wil ontvangen en maar zelden naar kijk. Voor de moderators van dit board, HOU DEZE WIJZE/POLICY ZOLANG MOGELIJK VAST!!<BR>Ik geniet nog steeds, leer veel en heb veel plezier dankzij jullie !!!!!!!!!!!!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.