Gast Geplaatst: 24 april 2000 Delen Geplaatst: 24 april 2000 Ik zou graag weten of er een verschil tussen beide 24c16 en 24lc16 voor het decoderen van de zenders?<P>Zou het verder iets uitmaken een serial PIC van het type 24c65 te monteren op mijn PIC kaart. Ik heb noch enige liggen.<P>mvg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 24 april 2000 Delen Geplaatst: 24 april 2000 De 24c65 werd vroeger gebruikt voor de sky waferkaarten. Werken niet in het huidige principe. <P>Satwatcher Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 24 april 2000 Delen Geplaatst: 24 april 2000 de 24c16 heb ik geprobeerd . doet het hier <BR>niet . denk dat er iets is met het stroom verbruik. wat betreft de c65 denk dat die door de pic software anders moet worden aangesproken.<BR>maar zou zeggen prik hem erop en check het <BR>gr djazzy. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 24 april 2000 Delen Geplaatst: 24 april 2000 Ik heb het HUMAXEE.bin file geconverteerd naar .hex en in een 24c16 programmeert. Verder heb ik humax84.hex converteerd naar rb6 en mijn kaart werkt nu perfecxt.<P>(een beetje marginaal zijn de duitse zneders van premiere, misschien kommt daar noch eens een update)<P>Met een 24c65 is het mij niet gelukt om een werkende combinatie te krijgen. Ik zal komend weekeinde het noch eens proberen.<P>mvg<BR>Gerard<P><BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by djazzie:<BR><B>de 24c16 heb ik geprobeerd . doet het hier <BR>niet . denk dat er iets is met het stroom verbruik. wat betreft de c65 denk dat die door de pic software anders moet worden aangesproken.<BR>maar zou zeggen prik hem erop en check het <BR>gr djazzy. </B><HR></BLOCKQUOTE><P> Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten