Weazel Geplaatst: 25 oktober 2005 Geplaatst: 25 oktober 2005 ik probeer in deze image newcs automatish te laten starten. in de /var/etc/init.d/start.local zitten geinge opties in. #-------------------------------Cardserver Start------------------------------------ if [ -e /var/etc/.betad ] ; then /var/emu/betad fi; if [ -e /var/etc/.radegast ] ; then /var/emu/radegast fi; if [ -e /var/etc/.cardserver ] ; then /var/emu/cardserver fi; als ik newcs hierbij voeg krijg ik ook een vast loper bij het bootinfo scherm op mij sagem 1x. wie weet een oplossing.
Weazel Geplaatst: 25 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2005 laat maar, ik kom er achter dat het nogal kritisch is wat voor editor je gebruikt on configs aan te passen.
Gast Geplaatst: 25 oktober 2005 Geplaatst: 25 oktober 2005 Citaat: laat maar, ik kom er achter dat het nogal kritisch is wat voor editor je gebruikt on configs aan te passen. Welke editor is daar eigenlijk geschikt voor?
Gast Geplaatst: 25 oktober 2005 Geplaatst: 25 oktober 2005 Citaat: Welke editor is daar eigenlijk geschikt voor? vi natuurlijk. Welke anders?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen