Gast Geplaatst: 1 mei 2000 Geplaatst: 1 mei 2000 Hoi,<P>Ik heb een vraagje , is er een soort allcam op de markt ?<BR>Zo ene die en SECA , IRDETO en eventueel ook VIACCES aan kan ?<BR>Waar kan ik die vinden en wat mag dat grapje kosten ?<P>Ook heb ik thuis nog een Cam liggen , erop staat BETARESEARCH conditional acces?<BR>wat kan ik hiermee doen ? Deze was geleverd met mijn D-box. Kan ik deze misschien ombouwen ? Waar dient deze voor ?<P>Thx<P><BR>------------------<BR><p>[This message has been edited by Mickey (edited 01 May 2000).]
harry Geplaatst: 3 mei 2000 Geplaatst: 3 mei 2000 Toch gek dat je geen andwoordt krijgt op je vraag.<BR>Maar ik heb een goed voorstel: ga naar de satelliet zaak bij jou in de buurt, en stel dezelfde vraag. Dus 1 ontvanger - 1 cam en alle coderingsnormen. Als je die in belgie kan kopen, neem mij er dan ook 1 mee.<BR>Euhh in een duitse d-box zit een betacrypt Cam, zodat een duitser naar P.W. kan kijken, en P.W. betaald geen rechten voor iemand uit belgie, misschien wordt het nu helder?.<BR>Maar ja wat er tegenwoordig al niet mogelijk is......<P>------------------<BR>
harry Geplaatst: 3 mei 2000 Geplaatst: 3 mei 2000 Oh ja, zal es effe kijken waar het plaatsje "Moet ge nie weten" ligt. , zal wel vlak bij duitsland zijn.
Gast Geplaatst: 5 mei 2000 Geplaatst: 5 mei 2000 Neen toch niet ligt eerder dichter bij NEDERLAND , maar juist mijn D-box komt inderdaad uit Duitsland.<P><BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 5 mei 2000 Geplaatst: 5 mei 2000 je hebt een betacrypt cam afhankelijk van je ontvanger&software en wensen kun je er wat mee indien je meer info geeft kan ik je raad geven en indien een vage omschrijving van waar in de buurt je ergens woont kan ik ook wel zeggen waar je em kunt omruilen/ombouwen voor een all cam.<P>suc6<P>bob <P>------------------<BR>
harry Geplaatst: 6 mei 2000 Geplaatst: 6 mei 2000 Bobje: jij bedoelt dus een IRDETO allcam, en niet dat wat mickey graag zou willen, namelijk 1 cam voor irdeto, seca en viacces.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 mei 2000 Geplaatst: 8 mei 2000 klopt harry zo'n cam is er niet, ik las te snel. <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 mei 2000 Geplaatst: 12 mei 2000 Hoi,<P>Zeg jongens jullie beweren dat zo een CAM niet bestaat ?<P>Toch heb ik erover gelezen en deze zou rond de 350 piek kosten , ik zal es proberen terug te vinden waar ik dat gelezen heb.<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 mei 2000 Geplaatst: 12 mei 2000 Waarschijnlijk heb je gelezen over de Aston CI waarvan werd gezegd dat hij zowel Viacess als Seca zou kunnen ontcijferen. Heb begrepen dat er inderdaad versies van deze CI in de omloop zijn die dat kunnen maar de 1.0 versie welke ik in mijn bezit heb kan dit niet. De 1.2 versie zou dit wel moeten kunnen maar die schijnen alleen in Frankrijk opgedoken te zijn. Ben benieuwd als eenmaal de update in de lucht komt en de 1.0 1.03 drie wordt dit ook bij deze CI's mogelijk is.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten