Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi.

Ik wil graag een interne CS Servertje opzetten voor mijn 2 dboxen. (Voor TvHome .. Irdeto2) Ik heb ik echter nog geen externe cardreader.

Ik twijfel tussen de Mastera5 en de Infinity USB Unlimited.

Deze laatste beschikt, zover ik kan zien, niet over een seriele interface.

Kan dit problemen opleveren?

Of zijn beide modellen een overkill voor hetgeen ik ze wil gebruiken..?

Graag jullie reacties.

Geplaatst:

Het kan het goedkoopst met de USB infinity PHOENIX. Deze heeft een seriele interface. Je moet hem onder linux wel in phoenix stand zetten met een progje. Dat kan lastig zijn.

Lees daarvoor deze thread:

http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...p;page=1#936891

Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen

Geplaatst:

Beide modellen zijn overkill. In principe kun je zelf zo'n phoenix interface in elkaar solderen voor 5 euro. De programmeer mogelijkheden, het "hart" van die cardwriters, heb je helemaal niet nodig.

De infinity unlimited heeft wel degelijk een seriele interface, maar die wordt via USB geemuleerd (zoals bij interne modems enzo ook gebeurt).

Geplaatst:
Citaat:
De infinity unlimited heeft wel degelijk een seriele interface, maar die wordt via USB geemuleerd

Is volgens mij geen ondersteuning op linux voor, dit model. Dus vrij nutteloos voor het in elkaar zetten van een server.

Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen

Geplaatst:

Tellar, heb jij wel eens naar de bestanden gekeken die bij newcs zitten?

Als je dat gedaan had had je gezien dat het volgende bestand "newcs-infinity.x86" er bij zat

Werkt dus gewoon met linux

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Citaat:
Tellar, heb jij wel eens naar de bestanden gekeken die bij newcs zitten?

Als je dat gedaan had had je gezien dat het volgende bestand "newcs-infinity.x86" er bij zat

Heb jij wel naar mijn bovenstaande postings gekeken? Dat bestand is voor zover ik weet voor de USB infinity phoenix, niet de infinity usb unlimited. Sterker nog, ik gebruik "newcs-infinity.x86" voor mijn server met een infinity phoenix kaartlezer. Of-ie ook werkt voor de unlimited zou ik niet weten, maar volgens de makers van newcs zijn usb emulatoren van een seriele interface een gok.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen