realjose Geplaatst: 26 oktober 2005 Geplaatst: 26 oktober 2005 hallo wie weet welke noorse zenders te ontvangen zijn,en de moeite waard zijn, en wat is de minimale diameter voor de schotel. om ze hier in de randstad te ontvangen. ik kan wel div. met een 90cm schotel ontvangen. maar een kennis wil een kleinere schotel monteren.die wil n.l.zijn noors ophalen alvast bedankt
oldebroek Geplaatst: 26 oktober 2005 Geplaatst: 26 oktober 2005 Helaas pindakaas, alles achter de dekoder: conax of nds. diameter schotel hangt een beetje van de sat en transponder af maar moet wel lukken met een 70cm en een beetje goede lnb. Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
Noordzee Geplaatst: 26 oktober 2005 Geplaatst: 26 oktober 2005 Echt veel is er niet meer aan TV zenders en zeker niet iets interessants. Ik zie nu op 1 west nog wel : Visjon Norge en NRK Tegnsprak Misschien neemt je kennis ook genoegem met Radio-stations. Daar zitten er genoeg FTA op 1 west (ruim 10) Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
realjose Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2005 hij zoek een zender met algemeen nieuws uit noorwegen, en mischien wat films in het noors gesproken. is vision en nrk wat ,ik kan dat zelf niet volgen. g.r
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen