Gast Geplaatst: 3 mei 2000 Geplaatst: 3 mei 2000 Nadat ik een bootloader op mijn goldwaf hebt gezet kan ik niet de eeprom beschrijven. Hoe kan dat? Ge progd met een phoenix proggie piccard 2.1<BR>MVG RGH<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 5 mei 2000 Geplaatst: 5 mei 2000 Ik gebruik zelf Winphoenix en Pic24c12.<BR>Het is me wel opgevallen dat winphoenix een ongeldige bewerking uitvoerd indien er niet de juiste soft in de pic zit.( zal wel aan mijn onstabiele systeem liggen) <BR>In elk geval is het belangrijk dat de juiste hex erin zit , bijv. goldwaf.hex. Daarna is het pas mogelijk om door de Pic heen de 24c16 te proggen en te lezen.<BR>De pic 16f84 wordt met bijv. een simpele ludipipo progger geschreven , daarna de kaart in de phoenix (op 3,5mHz) en met winphoenix de 24c16 proggen , daarna de kaart weer in de ludipipo en de juiste hex erin zetten.<P>------------------<BR>Edited by André K
Gast Geplaatst: 17 mei 2000 Geplaatst: 17 mei 2000 neem eens kontakt op met ICQ nummer <BR>72205437<BR><P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten