Gast Geplaatst: 4 mei 2000 Geplaatst: 4 mei 2000 Hoi,<BR>IK heb een pickaart en er staan 2 ic op<BR>16f84 en 24u16.<BR>Kan mij iemand uitleggen wat ik nu moet doen?<BR>Wat moet er in de 16f84 komen en wat in eeprom?<BR>Ik zou graag irdeto of seca willen hebben.<BR>Ik heb een Phoenix interface en een DL2.<P>MVG,<BR> Mauro<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 5 mei 2000 Geplaatst: 5 mei 2000 De hex file gaat in de pic16f84, de bin file in de 24c16.<BR>Als je door de pic16f84 wilt proggen eerst de loader in de 16f84 (bijv. goldwav.hex)dan de bin file in de 24c16 zetten daarna de 16f84 proggen met de irdeto hex die je wilt.<BR>Suc6<P>------------------<BR>Edited by André K
Gast Geplaatst: 5 mei 2000 Geplaatst: 5 mei 2000 Dank u Tech<P>Dit heb ik allemaal gedaan.<P>Als ik een pic16f84 programmeer met Piccard2.1.exe en een JDM programmer dit lukt <BR>maar geeft bij het vergelijken enkel fouten.<BR>Heb jij er een verklaring voor en hoe moeten de fuses ingesteld zijn ?<BR>Wat ik gekozen heb is:Clock XT en de rest off.<BR>Is dit goed?<P>De eeprom kan ik ook programmeren en dit zonder fouten.<P>Stel dat alles volgens wens verloopt kan ik dan deze pickaart ook lezen met Cardwizard ea ?<BR> <BR>Dan is mij ook niet duidelijk ivm O-cam,C-cam<BR>welke moet ik nemen als ik een Nokia 9800 of 9600 heb en wil zoals nu met kaart telepiu,stream,nova ect kijken.<P>Dit is een hele waslijst,maar hoopt op uw antwoordt.<P>MVG,<BR> Mauro<BR>e_mail rommauro@yahoo.com<BR><P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten