Memphisflash Geplaatst: 27 oktober 2005 Geplaatst: 27 oktober 2005 Ik heb hier een hagelnieuwe DSR 2210 die alleen een snel kipperend ledje laat zien als ik hem aan de netspanning hang. De box krijgt LNB signaal en de smartcard zit erin maar hij doet vanaf het begin gewoon helemaal niets. Ook op de afst.bedien. reageert hij niet. Reset functie biedt geen uitkomst. Iemand ??
EmQu Geplaatst: 27 oktober 2005 Geplaatst: 27 oktober 2005 http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...2&fpart=all Heb je daar al eens gekeken? ...
Gast Geplaatst: 27 oktober 2005 Geplaatst: 27 oktober 2005 Als het goed is blz 4 van je handleiding : Als het LED lichtje langzaam flikkert, geeft het aan dat een gratis update van uw receiver via de ether plaatsvindt. Dit proces kan enkele minuten duren. Onderbreek het niet maar wacht totdat het lampje niet meer knippert. Succes, Hanssat
Memphisflash Geplaatst: 27 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2005 Nee, hij knippert toch echt supersnel, verder zit er nog niet eens een kanalenlijst in dus een software update zal hem niet bereiken. Ik ga de handelingen volgens bovenstaande link eens proberen en anders gaat hij terug naar de winkel. Grtz Memphisflash
CB1 Geplaatst: 10 maart 2006 Geplaatst: 10 maart 2006 Heb je al een oplossing? Want zit hier met een zelfde probleem. Gr Cb1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen