Spiderman1974 Geplaatst: 27 oktober 2005 Geplaatst: 27 oktober 2005 Hallo, Na een lange tijd een Linux server gedraait te hebben i.c.m Gbox ben ik overgestapt o een Windows server 2003. Op deze server wil ik nu ook weer Gbox gaan draaien. Wie kan mij uitleggen wat ik moet aanpassen om Gbox op deze server via de com poort te laten functioneren. Gr. Spiderman DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
Ome Merde Geplaatst: 27 oktober 2005 Geplaatst: 27 oktober 2005 is er een win32 versie van Gbox dan ? ik meende alleen i386 maar dat kan ik mis hebben natuurlijk. NewCS heeft wel een prima werkende cs-server voor Windows, misschien is dat wat ? Zou ook NDS moeten ondersteunen als dat de reden van keuze is voor Gbox. merDe deze ruimte is te huur
Spiderman1974 Geplaatst: 27 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2005 Persoonlijk heb ik toch de voorkeur voor gbox, de Windows versie heb ik hier ook liggen alleen er dienen een aantal files aangepast te worden, maar de vraag is natuurlijk welke files en welke instellingen dienen deze te krijgen?? DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
MagicOnline Geplaatst: 27 oktober 2005 Geplaatst: 27 oktober 2005 Je maakt op je C schijf een map "var" aan. Daarin zet je ook de mappen keys, bin en tmp Vervolgens de gbox bestanden in de mappen zetten. Rechter muisknop op gboxx86.exe eigenschappen/compatibiliteit op win95 zetten dubbelklikken en hij draait Hoe je het één en ander moet instellen staat in de config, dus goed lezen. Waardes in de config zijn in hex code, dus bijv 20=32 CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
JaNuZz Geplaatst: 27 oktober 2005 Geplaatst: 27 oktober 2005 Je zou eventueel ook nog kunnen overwegen als het met die windows versie niet lukt, VMWARE met linux te installen, die zou gewoon je compoorten moeten kunnen gebruiken. grt, JAn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen